مایکروسافت به دنبال تاسیس استودیو جدید خود

شرکت مایکروسافت با انتشار خبر استخدام نیرو، اعلام کرد که به دنبال تاسیس استودیویی جدید برای ساخت عنوانی بسیار بزرگ است.

مایکروسافت به دنبل تاسیس استودیو جدید خودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت یکی از بزرگ‌ترین سازندگان کنسول و عناوین رایانه‌ای جهان است که رقیب سرسخت شرکت سونی حساب می‌شود. این شرکت هر ساله تعداد زیادی عنوان رایانه‌ای برای کنسول خود یعنی Xbox One و همچنین پلتفرم کامپیوتر وارد بازار می‌کند که بیشتر این بازی‌ها جزو عناوین پرفروش بازار می‌شوند. شرکت مایکروسافت در سراسر جهان دارای استودیوهای مختلفی است و هر کدام از این استودیوها روی عنوانی خاص فعالیت می‌کنند؛ اما به تازگی مایکروسافت اعلام کرد یک استودیو جدید تاسیس کرده است اما نیروی لازم برای فعالیت این استودیو را در اختیار ندارد و قصد دارد از میان برنامه نویسان جذب نیرو داشته باشد.

شرکت مایکروسافت پس از انتشار خبر استخدام خود با وجود اینکه نیروهای زیادی برای استخدام در این شرکت، به آن مراجعه کرده بودند دست به پخش ویدیویی استخدامی زد که براساس این ویدیو مشخص شد مایکروسافت قصد دارد روی عنوان بسیار بزرگی سرمایه گذاری کند. مایکروسافت هدف خود از تاسیس این استودیو جدید را ساخت عنوانی پر شور و دیوانه وار اعلام کرده است که می‌تواند دنیای بازی‌های رایانه‌ای را تغییر داده و فروش بسیار بالایی داشته باشد.

مایکروسافت به دنبال تاسیس استودیو جدید خود

درو موری مدیر استودیو تازه تاسیس مایکروسافت نیز اعلام کرده است با توجه به اهمیت پروژه جدید مایکروسافت، این استودیو صرفا قصد دارد با  افراد با مهارت بسیار بالا کار کند، به همین خاطر مراحل استخدام و فعالیت این استودیو کمی دیرتر انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: وجود نقشه قدیمی و جدید در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order


با وجود اینکه مایکروسافت به طور رسمی درباره عنوانی که قرار است در آینده بسازد حرف نزده، اما می‌توان حدس زد که یکی از بزرگ‌ترین عناوین رایانه‌ای خواهد بود چرا که شرکت مایکروسافت هر زمانی که از عناوین خود تعریف می‌کند، آن عنوان یکی از برترین بازی‌های دنیای عناوین رایانه‌ای خواهد شد. با این حال باید تا زمانی نامعلوم منتظر انتشار اخباری جدید از سوی این سازنده بزرگ درباره بازی جدید این شرکت باشیم.

انتهای پیام/

تاسیس استودیو جدید مایکروسافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار