حذف عنوان Call of Duty: Modern Warfare از فروشگاه پلی استیشن روسیه

در حالی که تنها یک روز تا عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare باقی مانده بود، بازی مذکور از فروشگاه پلی استیشن روسیه حذف شد.

حذف شدن بازی Call of Duty: Modern Warfare از فروشگاه پلی استیشن روسیهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Call of Duty یکی از مجموعه‌های بسیار پرطرفدار سبک اکشن است که شرکت اکتیویژن از فروش آن هرساله سود چشمگیری را بدست می‌آورد. مراحل ساخت نسخه جدید این بازی به پایان رسیده و قرار است به زودی در دسترس کاربران قرار گیرد. این بازی هم مانند سایر عنوان موجود در بازار در دو نسخه دیجیتالی و فیزیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که کاریران کنسول PS4 می‌توانند نسخه دیجیتالی این بازی را از طریق فروشگاه سونی دریافت کنند. در حالی تنها چند ساعت تا عرضه بازی Call of Duty باقی مانده است، اما به طور ناگهانی این بازی از فروشگاه پلی استیشن در کشور روسیه حذف شد.

توییتر بازی Call of Duty: Modern Warfare پس از حذف شدن بازی فروشگاه پلی استیشن به سرعت اعلام کرد که حذف شدن بازی از فروشگاه پلی استیشن در این کشور به دلیل زیر پا گذاشته شدن قرارداد شرکت سونی با اکتیویژن است. اکتیویژن از گیمر‌هایی که قصد خرید این بازی را داشتند معذرت خواهد کرد و اعلام کرد در کشور روسیه تا اطلاع ثانوی نسخه پلی استیشن این بازی به صورت دیجیتالی فروخته نخواهد شد و گیمر‌های PS4 باید نسخه فیزیکی بازی را خریداری کنند. همچنین بازی برای سایر کنسول‌ها در کشور روسیه از طریق وب سایت خود بازی به فروش خواهد رسید.

حذف شدن بازی Call of Duty: Modern Warfare از فروشگاه پلی استیشن روسیه

این احتمال وجود دارد که حذف شدن بازی از فروشگاه پلی استیشن در روسیه به دلیل وجود داشتن سربازان روسی در بازی باشد چرا که در بخش کمپین این بازی سربازان روسی در غالب گروهی تروریستی وارد بازی خواهند شد و همین موضوع باعث شده است که کشور روسیه بازی را از فروشگاه سونی حذف کند.


بیشتر بخوانید: وجود نقشه قدیمی و جدید در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order


با این حال قرار است بازی Call of Duty: Modern Warfare، روز آینده برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

انتهای پیام/

بازی Call of Duty: Modern Warfare از فروشگاه پلی استیشن روسیه حذف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار