تاریخ عرضه بازی MLB The Show 20 اعلام شد

شرکت SIE San Diego Studio به تازگی تاریخ عرضه عنوان MLB The Show 20 را که به طور انحصاری برای کنسول PS4 ساخته شده است را اعلام کرد.

تاریخ عرضه بازی MLB The Show 20 اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین شبیه سازی ورزشی انحصاری کنسول PS4 بازی MLB بوده که نسبت به سایر شبیه ساز‌های ورزشی از طرفدار کمتری برخوردار است. این بازی توسط استودیو SIE San Diego Studio ساخته می‌شود و در آن ورزش بیس بال برای گیمر شبیه‌سازی می‌شود؛ شرکت SIE San Diego Studio به تازگی اعلام کرده است که نسخه جدید این بازی با نام MLB The Show 20 قرار است به زودی وارد بازار شود.

طبق اعلام استودیو SIE San Diego Studio، سعی شده است این بازی با بالاترین کیفیت ممکن طراحی شود به گونه‌ای که گرافیک آن در هیچ کدام از نسخه‌های مجموعه MLB وجود ندارد و گیمر با اولین ورود به بازی متوجه این گرافیک خواهد شد. در این بازی قابلیت‌های شخصی سازی زیادی در دسترس کاربران قرار داده شده است همچنین کاربران می‌توانند با در این بازی با ایجاد تیم به هماه دوستان خود به رقابت با سایر تیم‌ها بپردازند.

تاریخ عرضه بازی MLB The Show 20 اعلام شد

این بازی در دو نسخه Standard و Collector’s Editions عرضه خواهد شد و گیمر‌هایی که نسخه Collector’s Editions را خریداری کنند این بازی را چهار روز زودتر از سایر گیمر‌ها دریافت خواهند کرد. نسخه استاندارد و پایه این بازی قیمتی نزدیک به ۶۰ دلار خواهد داشت و نسخه دیجیتالی این بازی از فروشگاه پلی استیشن قابل دریافت است. همچنین گیمر‌ها برای اجرای بازی در حالت چند نفره باید اشتراک PS Plus تهیه کنند، در غیر این صورت بخش آنلاین بازی در دسترس نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: معرفیRage ۲؛ یک بازی در قالب جهانی خیالی


این بازی قرار است در ۱۷ مارس سال ۲۰۲۰ به طور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شود و هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس گیمر‌ها نیست و باید تا زمان عرضه این بازی برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر ماند.

انتهای پیام/

نسخه جدید بازی MLB در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار