شرکت Bethesda استودیو Alpha Dog Games را خریداری کرد

شرکت بتسدا اعلام کرد که برای ارتقاء عناوین موبایلی خود، استودیو Alpha Dog Games را خریداری کرده است.

شرکت Bethesda استودیو Alpha Dog Games را خریداری کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Bethesda Softworks یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ سازنده عناوین رایانه‌ای است که علاوه بر ساخت بازی برای کنسول‌ها، برای تلفن‌های هوشمند نیز بازی می‌سازد. این شرکت در حال حاضر در حال کار روی عناوین بزرگی مانند DOOM Eternal، The Elder Scrolls VI و Starfield است و فعلا تمام تمرکز خود را برای ساخت بهتر و سریع‌تر این عناوین گذاشته است. با وجود درگیری بسیار زیادی که شرکت Bethesda برای ساخت عناوین بسیار بزرگ خود دارد، اما از سایر سیستم‌عامل‌ها غافل نشده و این شرکت بازی سازی بزرگ با استودیو جدیدی همکاری خود را آغاز کرده است تا از این طریق بتواند بازی‌های موبایلی خود را بیش از پیش گسترش دهد.

شرکت Bethesda استودیو Alpha Dog Games را خریداری کرد

شرکت Bethesda Softworks به تازگی اعلام کرده است که استودیو بازی سازی Alpha Dog Games را خریداری کرده و این استودیو در حال حاضر بخشی از تیم بسازنده عناوین موبایلی بتسدا است. معاون ارشد شرکت بتسدا همچنین اعلام کرده است که با توجه به کیفیت و عملکرد خوب استودیو Alpha Dog Games، شرکت ما تصمیم به خریداری این استودیو کرد تا از طریق بتواند عناوین موبایلی بسیار با کیفیت‌تری نسبت به قبل تولید کند.


بیشتر بخوانید: هالووین به بازی PUBG Mobile Lite می‌آید


استودیو Alpha Dog Games در کانادا مستقر است و در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد و پس از تاسیس پروژه‌های موبایلی بزرگی مثل MonstroCity Rampage، Ninja Golf و Wraithborne را روانه بازار کرده است. فعلا خبر ساخت هیچ پروژه‌ای از سوی شرکت بتسدا و Alpha Dog Games اعلام نشده و مشخص نیست شرکت بتسدا چه زمانی قصد استفاده از این استودیو را دارد، اما مطمئنا استفاده از امکانات و نیرو‌های این استودیو وضعیت فعلی بازی‌های موبایلی بتسدا را تکان خواهد داد و عناوین موبایلی این شرکت بیش از پیش دانلود خواهند شد. همچنین شرکت بتسدا قصد دارد عنوان DOOM Eternal را تا مارس سال ۲۰۲۰ وارد بازار کند.

انتهای پیام/

استودیو Alpha Dog Games زیر مجموعه شرکت بتسدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار