طراحی متفاوت مدل ۲۰۲۱ کیا اپتیما + تصاویر

شرکت کیا برای طراحی و تولید نسل آینده خودروی اپتیما طراحی کاملا متفاوت را در نظر گرفته است.

طراحی متفاوت مدل ۲۰۲۱ کیا اپتیما +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپتیما یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودرو‌های شرکت کیا است. صنایع خودروسازی کیا کمپین تبلیغاتی خود برای اتومبیل Kia Optima 2021 را آغاز کرده است و قصد دارد تا با افزایش میزان اشتیاق مشتریان خود، بهترین نتیجه ممکن را در هنگام عرضه آخرین مدل کیا اپتیما بدست آورد.


بیشتر بخوانید:  پیکاپ وانت جدید کیا موهاوی در راه است


کیا برای فروش اپتیما ۲۰۲۱ در سطح جهان برنامه‌ریزی دقیقی را در نظر گرفته است و به دنبال آن است که با استفاده از تبلیغات گسترده آن را به اتومبیل پرطرفدار در سطح جهان تبدیل کند. غول خودروسازی کره‌ای برای نشان دادن عزم جزم خود برای تولید اتومبیل جدید اپتیما تصاویر از این خودرو را منتشر کرد. هرچند این تصاویر تا تقریبا هیچ‌گونه جزئیاتی از ظاهر و مشخصات فنی Kia Optima 2021 را افشاء نمی‌کند، ولی می‌تواند عاملی موثر برای تشویق علاقه‌مندان به خودرو‌های کیا در زمینه خرید اپتیما ۲۰۲۱ در آینده باشد.

طراحی متفاوت مدل ۲۰۲۱ کیا اپتیما +تصاویر

انتشار تصاویری از جدیدترین نسل اپتیما

کیا K5 نام دیگری است که شرکت کره‌ای برای اپتیمای ۲۰۲۱ در نظر گرفته است. مهندسان کیا در طراحی خودروی آینده اپتیما از اتومبیل‌های مختلف این شرکت الگوبرداری کرده‌اند. به عنوان مثال سقف شیب‌دار این خودرو که با شیبی ملایم از قسمت جلویی تا انتهای اتومبیل می‌رود، طرفدارن کیا را به یاد خودروی کادنزا می‌اندازد. دیگر نکته قابل توجه در تصاویر منتشر شده از اپتیما ۲۰۲۱ چراغ‌های نواری عقب خودرو است که در سراسر قسمت انتهایی اتومبیل کشیده شده است.

طراحی متفاوت مدل ۲۰۲۱ کیا اپتیما +تصاویر

درب‌های این خودرو فاقد هرگونه دستگیره است، ولی احتمالا کیا قابلیت ویژه‌ای برای برای باز و بسته شدن درب‌ها در نظر گرفته است. طراحی خاص چراغ‌های ال‌ای‌دی در عقب و جلوی خودرو سبب شده اپتیما ۲۰۲۱ ظاهری با تقریبا خشن‌تر نسبت به نسل‌های گذشته این اتومبیل پیدا کند.

طراحی متفاوت مدل ۲۰۲۱ کیا اپتیما +تصاویر

داخل کابین کیا K5 از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است که شاید اولین بخشی که توجه مشتری را به خود جذب می‌کند نمایشگر بزرگ دیجیتال در پشت فرمان و داشبورد آن باشد. کیا هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از زمان معرفی رسمی و عرضه اپتیمای جدید را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

طراحی منحصر به فرد اتومبیل اپتیما ۲۰۲۱

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصلان
۱۵:۲۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
بسیار جذاب و خوش قیافست. میخوام بخرمش تا سال دیگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
ارمین
۲۱:۲۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
اینا فقط سطح سازی و قابلیت ساخت نداره و بر اساس هیچ پلتفرمی نیست.
(جواب ایران خودرو به طرح شاسی بلند گنو)
آخرین اخبار