نرم‌افزار فتوشاپ برای آیپد‌های جدید عرضه شد

همانطور که ادوبی قول داده بود، نرم‌افزار فتوشاپ تنها چند هفته پیش از اتمام سال ۲۰۱۹ برای تبلت‌های اپل عرضه شد.

رسیدن نرم‌افزار فتوشاپ به آیپد در آخرین روز‌های ۲۰۱۹به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز زودتر از آن چه ما انتظارش را داشتیم نرم‌افزار فتوشاپ شرکت ادوبی در اپ استور ظاهر شده است. مدتی پیش قول داده شده بود که سیستم‌عامل آی‌اواس نیز به این نرم‌افزار مجهز می‌شود و قرار بود در سال ۲۰۱۹ این اتفاق رخ دهد. از آن‌جایی که اکنون تنها چند هفته به پایان سال ۲۰۱۹ باقی مانده است عده‌ای تصور می‌کردند این قول به حقیقت مبدل نمی‌شود، اما ادوبی بار دیگر نشان داد که بر سر قول‌های خود می‌ماند. اکنون کاربران آیپد به راحتی می‌توانند نسخه موبایلی فتوشاپ را نصب کرده و به وسیله آن تصاویر دلخواهش خود را به صورت حرفه‌ای ویرایش کنند.

در دسترس قرار گرفتن نرم‎‌افزار فتوشاپ برای آیپد

بسیاری انتظار داشتند که این نرم‌افزار تا چند روز پس از معرفی رسمی به دست کاربران نرسد، اما آن طور که معلوم است قرار نبوده این اتفاق رخ دهد و اکنون کاربران می‌توانند به این نرم‌افزار دسترسی داشته باشند. نسخه دانلودی این نرم‌افزار برای ۳۰ روز رایگان است؛ برای استفاده بیشتر باید شما حساب کاربری Adobe Creative Cloud داشته باشید.

هم اکنون همه کاربران می‌توانند با پرداخت ۹.۹۸ پوند (۹.۹۹ دلار) در ماه یک حساب Adobe Creative Cloud داشته باشند. این حساب کاربری شامل فتوشاپ و لایت‌روم در تمام دستگاه‌های سازگار می‌شود که می‌توان گفت رایانه‌ها و آیپد‌ها جزو این دسته هستند.

رسیدن نرم‌افزار فتوشاپ به آیپد در آخرین روز‌های ۲۰۱۹


بیشتر بخوانید: واقعیت افزوده و واقعیت مجازی/ فناوری‌هایی با آینده درخشان یا هیجانی زودگذر؟


فایده اصلی نسخه جدید فتوشاپ این است که به شما امکان می‌دهد فایل‌های خود را درست مانند آن چه که ممکن است در دسکتاپ خود انجام دهید ویرایش کنید؛ بنابراین این نرم‌افزار پشتیبانی PSD (فایل Photoshop Document)، لایه‌ها، ابزار انتخاب و بسیاری از ابزار‌های دیگر ویرایش را که در نسخه دسکتاپ وجود دارد را به شما ارائه می‌دهد. البته همه این موارد با رابط کاربری صفحه لمسی سازگار شده‌اند.

عرضه فتوشاپ برای آیپد یک خبر خوشحال کننده برای تمام کسانی است که به صورت حرفه‌ای یا حتی غیرحرفه‌ای ویرایش عکس می‌کنند. از این به بعد نیازی نیست برای انجام این کار با خود لپ‌تاپ‌های سنگین را جابه‌جا کنیم. از این به بعد وجود یک آیپد در کنارمان برای ویرایش عکس‌ها به شیوه دلخواه کافی است.

انتهای پیام/

نرم‌افزار فتوشاپ برای آیپد عرضه شد

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار