ساخت عنوانی بزرگ برای نسل بعدی کنسول‌ها توسط Square Enix

شرکت Square Enix به تازگی اعلام کرد که قصد دارد برای نسل بعدی کنسول‌ها عنوانی اکشن و سطح بالا بسازد.

ساخت عنوانی بزرگ برای نسل بعدی کنسول‌ها توسط Square Enixبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Square Enix یکی از سازندگان بسیار مطرح و بزرگ عناوین رایانه‌ای است که اکثر عناوین ساخته شده توسط این شرکت به فروش بسیار خوبی دست پیدا می‌کنند. در گذشته اعلام شده بود که این شرکت در حال کار روی عنوان AAA است که یکی از این عناوین بزرگ، بازی Final Fantasy 7 Remake خواهد بود و قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. به تازگی نیز اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت Square Enix در حال کار روی یک عنوان سطح بالای دیگر برای نسل بعدی کنسول‌هاست؛ این خبر با اعلام نیازمندی شرکت مذکور برای جذب کارمند جدید منتشر شد که شرکت Square Enix در بخش اول نیازمندی خود نوشته بود "به افرادی با تجریه و دارای استعداد برای ساخت عنوانی بزرگ و اکشن نیازمند است".

اما بخشی دوم این خبر مهم بود که بر اساس آن ظاهرا شرکت Square Enix قصد دراد یک قدم جلوتر از نسل فعلی کنسول‌ها قدم بردارد و این بازی بزرگ را برای نسل بعدی کنسول‌ها وارد بازار کند. همچنین شرکت مذکور اعلام کرد که بازی در حال ساخت توسط این شرکت برای کنسول‌های PS5 و Xbox Scarlett عرضه خواهد شد.

ساخت عنوانی بزرگ برای نسل بعدی کنسول‌ها توسط Square Enix

شرکت Square Enix معمولا از خارج شرکت خود جذب نیرو ندارد، اما از آنجایی که کارمندان این شرکت در حال کار روی سه عنوان Final Fantasy 7 Remake، Remaster SaGa 3 و Kingdom Hearts 3 هستند، این شرکت مجبور شده تا نیازمندی خود برای استخدام را اعلام کند. هنوز درباره عنوانی که شرکت Square Enix قصد دارد آن را برای نسل بعدی کنسول‌ها بسازد اطلاعاتی منتشر نشده و مشخص نیست این عنوان اکشن چه نامی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: نینتندو بازی‌‎های سه‌بعدی بیشتری را تولید می‌کند


بازی Final Fantasy 7 Remake شرکت Square Enix هم طبق آخرین اعلام این شرکت قرار است در ۳ مارس سال ۲۰۲۰ به طور انحصاری برای کنسول PS4 وارد بازار شود.

انتهای پیام/

شرکت Square Enix برای نسل بعدی کنسول‌ها بازی می‌سازد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار