بازی Overwatch 2 معرفی شد

شرکت Blizzard Entertainment در مراسم BlizzCon 2019 عنوان تازه ساخته شده خود یعنی Overwatch 2 را معرفی کرد.

بازی Overwatch 2 معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش در فضای مجازی اعلام شد که شرکت Blizzard Entertainment قصد دارد در مراسم BlizzCon 2019 نسخه جدید بازی Overwatch با نام Overwatch 2 را معرفی کند که پس از مدتی شرکت Blizzard Entertainment به طور رسمی اعلام کرد که این بازی در مراسم مذکور معرفی خواهد شد و برخی جزییات آن نیز در این مراسم اعلام می‌شود. این بازی تا قبل از معرفی در مراسم مذکور به یکی از رازهای دنیای عناوین رایانه‌ای تبدیل شده بود و شرکت Blizzard Entertainment در برابر انتشار حتی کوچک‌ترین اطلاعات از آن مقاومت می‌کرد.

اما این شرکت بالاخره در مراسم BlizzCon 2019 از بازی جدید خود یعنی Overwatch 2 پرده برداشت و اولین اطلاعات درباره این بازی را منتشر کرد. پس از معرفی بازی مذکور، شرکت سازنده دست به پخش یک ویدیو طولانی از این بازی زد که نشان می‌داد شخصیت‌های Winston، Tracer و mei برای مبارزه به شهر پاریس خواهند رفت.

بازی Overwatch 2 معرفی شد

همچنین از بازی تریلری نیز نمایش داده شد که در آن چهار شخصیت اصلی بازی برای انجام ماموریتی وارد بازی می‌شوند که هنوز مشخص نیست ماموریت این چهار شخصیت در بازی چیست؛ بازیکنان در این بازی می‌توانند شخصیت‌ها را به سلیقه خود شخصی سازی کنند و پس از انجام ماموریت‌های بازی سطح هر کدام از شخصیت‌ها را بالا ببرند.


بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Modren Warfare، پرفروش‌ترین عنوان انگلستان 


شرکت Blizzard Entertainment اعلام کرده است که بخشی به نام Push از این بازی تا آخر هفته و در محل برگزاری نمایشگاه BlizzCon 2019 توسط گیمرها قابل اجرا خواهد بود. در این مراسم همچنین اعلام شد که بازی Overwatch 2 برای کنسول سوییچ نیز عرضه خواهد شد که بسیاری از منتقدان بازی نسبت به عرضه این بازی برای کنسول مذکور اعلام رضایت کرده و اعلام کردند که شرکت سازنده بازی می‌تواند با این کار سود بسیار خوبی از فروش بازی Overwatch 2 کند. هنوز هیچ تاریخی برای عرضه بازی Overwatch 2 اعلام نشده است و گیمرها باید تا زمان اعلام رسمی تاریخ عرضه این بازی صبر کنند.

انتهای پیام/

معرفی بازی Overwatch 2 در مراسم BlizzCon 2019

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار