معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : انتخابات مختلف، موجب استحکام پایه‌های کشور می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات مختلف، موجب استحکام پایه‌های کشور شده گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات حرکت پرقدرتی برای تضمین امنیت ملی و پیام مقاومت ملت ایران است.

او گفت : انتخابات همواره پشتوانه مسئولان کشور در عرصه بین الملل و موجب نشاط سیاسی و اجتماعی بوده است.

او با اشاره به شرایط خاص انتخابات اسفندماه گفت: این انتخابات حائز اهمیت است چرا که در این دوره تهدید‌ها و تحریم‌ها و کاهش تاب آوری اجتماعی مدنظر دشمن بوده و این انتخابات حرکت پرقدرتی برای تضمین امنیت ملی و ادامه راه مقاومت ملت ایران است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: از زمان حرکت جدید استکبار علیه جمهوری اسلامی با خروج از برجام انتخاباتی را نداشتیم. این حرکت در سه محور جنگ اقتصادی جنگ روانی و ایجاد بحران‌ها و تنش‌های اجتماعی بود.

الهی تبار با تاکید بر نقش آفرینی احزاب در ارتباط معنادار دولت و مردم و مشارکت حداکثری افزود: مشارکت حداکثری الزامات خود را دارد. می‌طلبد ستاد انتخابات و شورای نگهبان از منافع داوطلبین و مردم دفاع کنند و حق الناس رعایت شود.

او با بیان اینکه هرچه حق انتخاب بیشتر شود مشارکت بیشتر می‌شود، گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس از دهم آذرماه رسما با تشکیل هیات اجرایی و ثبت نام از داوطلبان شروع خواهد شد و تا دوم اسفند ماه این فرآیند ادامه خواهد داشت.

الهی تبار افزود: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سیاسی محور‌های کلی ما در انتخابات است. یکی از الزامات مشارکت حداکثری، وجود سلائق مختلف و بالابردن قدرت انتخاب مردم است.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر نقش آفرینی هر چه بیشتر احزاب در توسعه استان افزود: کار و فعالیت احزاب تنها منحصر به فعالیت‌های سیاسی نیست می‌طلبد که فعالین حزبی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز ورود پیدا کنند.

الهی تبار گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه سیاسی عملکرد مطلوبی داشته و خانه‌های احزاب در این دولت شکل گرفت. احزاب نیز در این دولت سامان یافته و بیشتر احزاب صاحب مجوز شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌های مردم کرمانشاه در اربعین حسینی گفت: در این ایام بیش از ۲ میلیون زائر وارد استان کرمانشاه شدند، خوشبختانه با کمک و عنایت مسئولان مرز خسروی بازگشایی شد و نقش خود را بخوبی ایفا کرد.

الهی تبار یکی از زیبایی‌های استان را وجود قومیت‌ها و مذاهب دانست که باوجود تنوع توانسته اند چهره‌ای مسالمت آمیز را به نمایش بگذارند و منشأ تحول هستند .

 

 

انتهای پیام/د

حضور حداکثری مردم در انتخابات حرکت پرقدرتی برای تضمین امنیت ملی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.