معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، کاهش قیمت گوشت قرمز در استان کرمانشاه را در دستور کار مدیریت استان دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، کاهش قیمت گوشت قرمز در استان کرمانشاه را در دستور کار مدیریت استان دانست و گفت : اکنون نیز در استان، قیمت گوشت گوساله ۷۰ هزار تومان و قیمت گوشت گوسفندی۹۴ هزار تومان است که از متوسط کشوری پایین‌تر است.

او به عزم جدی استان در تنظیم بازار و ارزانتر شدن استان نسبت به سایر استان‌های کشور اشاره کرد و گفت : بر اساس مصوبه‌ای که در ستاد تنظیم بازار داشتیم و قولی که به مردم در خصوص کاهش قیمت گوشت داده بودیم با کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت گوشت در استان مواجه شدیم و در تلاشیم که باز هم کاهش پیدا کند.

او با اشاره به اینکه استان کرمانشاه یکی از قطب‌های جدی در تولید دام و طیور است، گفت: باساماندهی کشتارگاه‌های استان و رفع مشکلات این بخش، می‌توانیم ظرفیت تولید گوشت را بالا ببریم که علاوه بر تامین نیاز استان، زمینه فروش آن را به سایر استان‌ها نیز فراهم کنیم.

او افزود: یکی از کار‌های اساسی برای ساماندهی وضعیت کشتارگاه‌ها این است که درخواست جواز تاسیس‌های راکد بازبینی و تعیین تکلیف شوند و مشکلات کشتارگاه‌های فعلی استان نیز رفع گردد.

او گفت: انتظار ما از اداره کل و سازمان‌نظام دامپزشکی استان این است که در بهبود فضای کسب و کار فعالتر شوند و بتوانیم از ظرفیت‌های این بخش در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش درآمد استان استفاده بیشتری ببریم.

او به اصلاحات انجام شده در زمینه صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری و کاهش زمان استعلامات اشاره کرد و افزود: باید در صدور مجوز‌های مربوط به حوزه دامپزشکی نیز ضمن رعایت قانون و مقررات، اصلاح و تسریع انجام شود تا روند سرمایه گذاری در این بخش رونق بیشتری یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افتتاح کشتارگاه روستای قمشه ماهیدشت که یکی از کشتارگاه‌های با ظرفیت مناسب در استان است را گامی مهم در راستای ساماندهی به وضعیت تولید گوشت در استان نامید.

 

 

انتهای پیام/د

قیمت گوشت گوساله ۷۰ هزار تومان شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.