استاندار کرمانشاه گفت : زلزله بزرگ کرمانشاه و سیل اوایل امسال نشان داد بحران‌ها موجب اتحاد بیشتر ایرانیان می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در سیل فروردین امسال حدود ۲۵ استان به مدت ۴۰ روز درگیر سیل شدند و مدیریت کشور درگیر یک بحران بزرگ شد.

او گفت : هرچند این سیل خسارات زیادی وارد کرد، ولی موجب افزایش حجم آب سد‌ها و افزایش منابع آبی شد و امکان کشت محصولات با ارزش افزوده بیشتر را برای کشاورزان خسارت دیده فراهم کرد.

او افزود: این سیل در شرایطی اتفاق افتاد که کشور گرفتار یک تحریم همه جانبه اقتصادی از سوی آمریکا بود و دغدغه بسیاری برای چگونگی جبران خسارات وارده وجود داشت.

بازوند گفت:خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفت بحران سیل تبدیل به فرصتی برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی کشور و موجب ایجاد یک انسجام ملی شد. به واقع زلزله و سیل به دشمنان ثابت کرد اتحاد ایرانی‌ها در شرایط بحرانی افزایش می‌یابد.

بازوند با بیان اینکه مجموعه هلال احمر استان در ایام زلزله و سیل زحمات بسیار زیادی برای کمک به آسیب‌دیدگان متحمل شدند و خدمات زیادی انجام دادند، گفت: این حجم گسترده از خدمات به آسیب‌دیدگان در شرایطی انجام شد که هلال احمر مورد بی مهری‌های زیادی در فضای مجازی قرار می‌گرفت و این موضوع نشان از حس وظیفه وظیفه‌شناسی و خدمات‌رسانی‌های عاشقانه توسط مدیریت و پرسنل فداکار این مجموعه دارد.

او گفت: مجموعه هلال احمر در ایام اربعین نیز خدمات بسیاری به زوار اباعبدالله الحسین (ع) ارائه داد که جای تقدیر بسیار دارد.

بازوند افزود: همچنین تهیه این بسته‌های لوازم خانگی برای آسیب دیدگان از سیل، کار بسیار ارزشمندی است که توسط مجموعه هلال احمر صورت گرفته است .

 

 

انتهای پیام/د

۲۵ استان به مدت ۴۰ روز درگیر سیل شدند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.