رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از تحقق ۴۷ درصدی بودجه ۲۱۴۱ میلیارد تومانی امسال استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به تقسیم بندی بودجه استان به دو بخش اعتبارات "تملک دارایی‌های سرمایه‌ای" و "‌هزینه‌ای"، گفت : امسال رقم بودجه استان در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۱۵۸۰ میلیارد و در بخش اعتبارات هزینه‌ای ۵۶۱ میلیارد تومان بوده است.

او گفت : از مجموع اعتبارات عمرانی (تملک دارایی‌های سرمایه‌ای)، ۷۹۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات استانی بوده و ۷۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات ردیف‌های متفرقه است.

او گفت: در بخش اعتبارات ردیف‌های متفرقه از مجموع ۷۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار این بخش، ۲۱۰ میلیارد تومان آن مربوط به پروژه‌های ملی و استانی ویژه، ۲۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات ماده ۱۲ (حوادث)، ۱۰۵ میلیارد تمان آن مربوط به اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، ۹۵ میلیارد تومان آن مربوطه به ماده ۱۰ قانون تنظیم مقررات، ۹۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن هم مربوط به اعتبارات سفر ریاست جمهوری و ... می‌باشد.

وفایی با اشاره به تخصیص مطلوب اعتبارات عمرانی (تملک دارایی سرمایه ای) استان در سال جاری، گفت: از مجموع ۱۵۸۰ میلیارد تومان اعتبارات این بخش، در نیمه ابتدای امسا ل ۶۸۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده است که معادل ۴۳.۵ درصد مجموع اعتبارات این بخش است.

او گفت: چنانچه نسبت به برنامه شش ماهه بسنجیم، تخصیص اعتبارات عمرانی استان در نیمه ابتدای امسال ۸۷ درصد بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در تشریح تخصیص اعتبارات این بخش، گفت: از مجموع ۷۹۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات عمرانی استانی، در نیمه ابتدای امسال ۱۸۳ میلیارد تومان یعنی حدود ۲۳ درصد تخصیص شده است.

وفایی اعتبارات هزینه‌ای استان در سال جاری را ۵۶۱ میلیارد تومان اعلام و گفت: از این میزان ۴۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات هزینه‌ای استانی بوده و ۹۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن مربوط به ردیف‌های متفرقه هزینه‌ای است.

او افزود: در مجموع در هفت ماهه امسال از مجموع ۵۶۱ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای استان، ۳۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن معادل ۵۶ درصد محقق شده است.

این مسئول در تشریح تخصیص بخش‌های مختلف اعتبارات هزینه‌ای استان، گفت: از مجموع ۴۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبارات هزینه‌ای استانی، ۲۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن معادل ۵۷ درصد محقق شده است و این بدین معنی است که تمام حقوق‌ها، اضافه کارها، رفاهیات و ... کارکنان دولت در استان به موقع پرداخت شده است.

او افزود: در بخش ردیف‌های متفرقه هزینه‌ای نیز از مجموع ۹۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، در هفت ماهه امسال، ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان؛ معادل ۵۲ درصد محقق شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: در مجموع تخصیص بودجه استان در سال جاری با توجه به شرایط اقتصادی کشور بسیار رضایت بخش بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

رقم بودجه در بخش اعتبارات تملک دارایی‌ها اعلام شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.