معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از ضرب العجل مجموعه‌های اداری استان برای اتصال به شبکه فیبرنوری خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه گفت : انتخابات مجلس مهمترین واقعه‌ی سال ۹۸ در استان است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

او گفت : فراهم‌بودن زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی و متصل‌بودن مجموعه‌های مرتبط با انتخابات به شبکه فیبرنوری یکی از الزامات برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور است و مدیریت ارشد استان این موضوع را به عنوان یک اولویت دنبال می‌کند.

کریمی ضمن اعلام اینکه شهرستان‌های استان به شبکه فیبرنوری متصل هستند و باید از این زیرساخت‌ها در جهت توسعه استان و برگزاری مناسب انتخابات به بهترین شکل ممکن بهره‌بگیریم. لازمه اینکار نیز اتصال دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های اداری و خدماتی در شهرستان‌ها به این شبکه است.

معاون استاندار ضمن اشاره به اینکه این امر باید در ستاد انتخابات استان و شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شود تا جنبه الزام‌آور پیدا کند و در ارزیابی عملکرد مدیران نیز لحاظ عنوان شود گفت: تلاش می‌کنیم در اولین گام ادارات ثبت احوال شهرستان‌های مهم استان تا زمان برگزاری انتخابات مجلس به شبکه فیبرنوری وصل شوند. در گام دوم در قالب یک برنامه کلان تا سال ۱۴۰۰ تمامی شعب مجموعه‌های اداری در شهرستان‌های استان به شبکه فیبرنوری متصل شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار افزود: یکی از اولویت‌های کلان کشور این است که تمامی نقاط از امکانات زیرساختی و خدماتی بهره‌مند شوند و امکان ارایه خدمات مختلف به صورت متوازن در کل استان فراهم باشد.

کریمی افزود: وزارت ارتباطات و زیرمجموعه‌های استانی آن متولی نظارت بر بخش ارتباطات و فیبرنوری ادارات و مجموعه‌های خدماتی هستند و باید برآورد‌های لازم را از وضعیت زیرساخت‌های فیبرنوری در شعب شهرستانی ادارات و دستگاه‌های مختلف استان داشته باشند و در صورتی که مجموعه‌ای فاقد این زیرساخت است، برای ایجاد آن برنامه‌ریزی کنند .

 

 

انتهای پیام/د

انتخابات مجلس مهمترین واقعه‌ی سال

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.