حذف محتوای موجود در گروه‌های یاهو

یاهو قصد دارد تا اواخر آذر ماه کلیه فایل‌های موجود در گروه‌های مختلف این سایت اینترنتی را حذف کند.

حذف محتوای موجود در گروه‌های یاهوبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه‌های یاهو را می‌توان یادگاری از عصر گذشته اینترنت و زمانی که هنوز خبری از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، واتس‌اپ و غیره نبود دانست. حال یاهو قصد دارد تا تاریخ ۲۳ آدر ۱۳۹۸ محتوای موجود در این گروه‌های را پاک کند. این اقدام یاهو به نظر آغاز خداحافظی بزرگ است و باید منتظر ماند و دید این شرکت چه برنامه‌ای برای آینده دارد.


بیشتر بخوانید: نسخه جدید نرم افزار Yahoo Mail با امکانات فراوان معرفی شد


مدت‌ها پیش از گسترش چشمگیر شبکه‌های اجتماعی یاهو محلی امن و راحت برای تبادل اطلاعات و صحبت با کاربران فضای مجازی در نقاط مختلف جهان بود. این سایت اینترنتی امکانی را برای کاربران خود مهیا کرده بود که با آن می‌توانستند گروه‌هایی را تشکیل داده و در آن محل ضمن مکالمه با یکدیگر داده‌های مختلفی را نیز به اشتراک بگذارند. 

حذف محتوای موجود در گروه‌های یاهو

تغییری بزرگ در سایت یاهو

حال با کاهش چشمگیر فعالیت در گروهای یاهو که زمانی چند صد نفر و حتی بیشتر عضو داشت، مدیران این شرکت تصمیم گرفتند برای ایمنی بیشتر اطلاعات موجو در این گروه‌ها و جلوگیری از بروز خطر همه محتوای موجود را حذف کنند. یاهو در تاریخ ۲۳ آذر سال جاری تمامی فایل‌ها، لینک‌ها، مکالمات، پیام‌ها، تقویم، پوشه‌ها، عکس‌ها و پایگاه‌های اطلاعاتی موجود در گروهای این سایت را برای همیشه پاک و از دسترس خارج می‌کند. از همین رو یاهو به کرابران این گروه‌ها هشدار داده است تا هرچه زودتر اطلاعاتی مورد نظر خود را به محلی دیگر انتقال دهند. 

حذف محتوای موجود در گروه‌های یاهو

هرچند یاهو پس از حذف اطلاعات موجود در گروه‌ها، هم‌چنان ماهیت گروه را حفظ می‌کند ولی مشخص نیست چه تغییراتی در آینده به وجود آید. کاربران اقدام یاهو تنها می‌توانند به سایر عضوهای گروه ایمیل داده و از این طریق با آن‌ها در ارتباط باشند. کارشناسان فناوری معتقدند تصمیم اخیر یاهو شروع برای خداحافظی همیشگی با ساختار گروه در یاهو است. 

انتهای پیام/

حذف محتواهی موجود در گروهای یاهو، مقدمه‌ای برای خداحافظی با قابلیت‌های قدیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار