معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: پنج سیل بند به منظور حفاظت از این شهر در مقابل خطر احتمالی هر گونه سیلاب و طغیان رودخانه‌ها تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، در بازدید سیل بندهای شهر کرمان ، روند اجرای طرح ایمن سازی شهر کرمان در برابر سیلاب را مثبت ارزیابی کرد.

آیت‌اللهی موسوی  با اشاره به اینکه نظر به تجربه سیلاب و سیل‌های زمستان گذشته همزمان با آغاز فصل پاییز و قرار گرفتن در معرض باران‌های سیل آسای این فصل عنوان کرد: پنج سیل بند به منظور حفاظت از این شهر در مقابل خطر احتمالی هر گونه سیلاب و طغیان رودخانه‌ها تکمیل شد.

او گفت: طرح سیل بند حوزه مملکت کرمان به منظور رفع تهدید این شهر از سیلاب‌های احتمالی به اجرا گذاشته شده و در حال حاضر پنج بند سنگی سیمانی آن به اتمام رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: طرحی که از قدیم در حوضه آبخیز بند مملکت وجود داشت، احیا و بازنگری شد و با نظر مشاور پروژه، ۷ بند سنگی سیمانی به ۱۶ مورد افزایش یافت که کار در حال اجراست.

آیت‌اللهی موسوی با اشاره به اینکه با توجه به پیشرفت کار و تلاش مجموعه پیمانکاران، امیدواریم تا قبل از فصل بارندگی تمام بند‌های سنگی سیمانی به اتمام برسند تا تهدید شهر کرمان در زمان بارندگی به حداقل ممکن برسد.
انتهای پیام/ی

رفع نگرانی از سیل با احداث پنج سیل‌بند شهر کرمان

برچسب ها: استانداری ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار