نماینده استاندار کرمان مسئول ستاد معین شهرستان حمیدیه گفت: با گذار از مرحله بحران در این شهرستان بخشی از تجهیزات و نیروی انسانی ستاد معین به کرمان باز می گردد.

مرحله اول مأموریت ستاد معین کرمان در حمیدیه پایان یافت به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام محمد محمودآبادی نماینده استاندار کرمان در امور رسیدگی به سیل زدگان و مسئول ستاد معین شهرستان حمیدیه گفت : پس از ابلاغ دستور وزیر کشور مبنی بر حضور فعال استان کرمان در شهرستان سیل زده حمیدیه، ستاد معین در این شهرستان تشکیل و با انتقال تجهیزات و نیروی انسانی، زمینه کنترل بحران سیل در منطقه را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: اقدامات ستاد معین استان کرمان برای کنترل بحران سیل موجب رضایت مسئولان و مردم منطقه شده و هم اکنون وضعیت سفید در این شهرستان حاکم است.

حجت الاسلام محمودآبادی با اشاره به کنترل بحران سیل و تقویت سیل بند‌ها توسط ستاد معین گفت: با حاکم شدن وضعیت سفید در منطقه و پس از هماهنگی با مسئولان شهرستان تصمیم گرفتیم بخشی از نیرو‌ها و تجهیزات ستاد را به کرمان بازگردانیم و بدین ترتیب پایان مرحله اول مأموریت ستاد در منطقه اعلام می‌شود.

مسئول ستاد معین استان کرمان در حمیدیه با اشاره به فعالیت ۱۶۰ نیروی انسانی و ۷۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ستاد معین افزود: با پایان یافتن مرحله اول کنترل بحران سیل، ۵۰ درصد از نیرو‌ها و امکانات ترخیص می‌شوند و ۵۰ درصد باقی مانده نیز حداقل تا ۱۰ روز آینده در حمیدیه باقی می‌مانند و این تصمیم شامل نیرو‌های داوطلب و جهادی، نیرو‌های سپاه و موکب‌ها نخواهد بود.

محمودآبادی با اشاره به آغاز مرحله تثبیت اوضاع در حمیدیه بیان داشت: تا ۱۰ روز آینده حدود ۲۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و ۶۰ نفر نیروی انسانی در منطقه حمیدیه مستقر هستند و در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اهمیت مرحله بازسازی در شهرستان حمیدیه اظهار داشت: در مرحله سوم و بازسازی، نیرو‌های متخصص جایگزین بخشی از نیرو‌های فعلی خواهند شد.

کرمان به عنوان ستاد معین شهرستان حمیدیه در استان خوزستان از طرف وزارت کشور معرفی و بیش از ۱۰ روز است که در زمینه‌های مختلف به مردم شهری و روستایی منطقه مشغول خدمت رسانی است.

انتهای پیام/س

اقدامات ستاد معین استان کرمان برای کنترل بحران سیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار