بن رودز، مشاور باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پیامی کنایه‌آمیز درباره دردسرهای قضایی ترامپ و متحدانش منتشر کرد.

کنایه مشاور اوباما به رسوایی‌های ترامپ و متحدانشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بن رودز، مشاور باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود به رسوایی ترامپ و متحدانش پرداخت.

رودز نوشت: بوریس (جانسون) با تحقیق مواجه است، ترامپ با استیضاح و بی بی (نتانیاهو) با کیفرخواست قضایی. هفته خوبی برای دولتمردان جناح راست نیست.

به تازگی تعدادی از افشاگران ناشناس اعلام کردند ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم آغاز می‌کند. (اینجا)

نیویورک تایمز نیز اخیراً گزارش داد بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، با اتهام جدی جدیدی که ترکیبی است از رابطه غیراخلاقی با یک زن و حیف و میل بودجه دولت مواجه است، اتهامی که می‌تواند بر روی تصمیم رای دهندگان در انتخابات عمومی آتی تاثیر بگذارد. (جزئیات بیشتر)

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در چهار پرونده فساد مالی و پرداخت رشوه متهم شده است. پرونده ۱۰۰۰ مربوط به دریافت پول و هدایای گرانقدر از تجار ثروتمند است. پرونده ۲۰۰۰ درباره تلاش وی برای ایجاد یک توافق پنهانی با یک روزنامه صهیونیستی برای نشان دادن چهره سیاسی بهتری از او در سال ۲۰۱۴ است. پرونده ۳۰۰۰ به فساد مالی نتانیاهو در قرارداد معامله زیردریایی‌های رژیم صهیونیستی ارتباط دارد. پرونده ۴۰۰۰ که خطرناک‌ترین پرونده علیه نتانیاهوست، درباره تسهیلات مالی است که او به مالک شرکت «بزک» ارائه کرد تا از حمایت رسانه‌ای پایگاه خبری «والا» - وابسته به شرکت بزک - برخوردار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار