جدول بازی‌های پرفروش انحصاری و چند پلتفرمی کنسول PS4 در آمریکا

یکی از تحلیل‌گران عناوین رایانه‌ای به تازگی جدول عناوین پرفروش رایانه‌‎ای در کشور آمریکا را منتشر کرد که شامل عناوین انحصاری سونی و چند پلتفرمی می‌شود.

جدول عناوین پرفروش انحصاری و چند پلتفرمی در آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی با عرضه عناوین انحصاری عملا رقابت خود را با شرکت مایکروسافت بر هم زد و توانست بخش عمده فروش کنسول بازی و عناوین رایانه‌ای را از آن خود کند. آمار فروش بازی‌های این شرکت اصلا قابل مقایسه با عناوین انحصاری مایکروسافت نیست و بسیاری از منتقدان بر این باورند که سونی باید به دنبال رقیبی جدید برای خود بگردد چرا که دیگر مایکروسافت در حد و اندازه این شرکت نخواهد بود.

به تازگی یکی از تحلیل‌گران دنیای عناوین رایانه‌ای نمودار پرفروش‌های انحصاری کنسول PS۴ در آمریکا را منتشر کرده است که این آمار نشان می‌دهد سونی توانسته فروش چشم‌گیری در بازار عناوین رایانه‌ای داشته باشد. در صدر جدول پرفروش‌های شرکت سونی عنوان غیر قابل پیش‌بینی از شرکت مارول یعنی Spider-Man نشسته است و توانسته لقب پرفروش‌ترین عناوین انحصاری سونی در کشور آمریکا را از آن خود کند.

ظاهرا Spider-Man توانسته است جایگاه بازی God of War را از آن خود کند و این بازی را به جایگاه دوم جدول پرفروش‌های انحصاری تنزل دهد. عنوان Spider-Man در حدود ۱۳.۲ میلیون نسخه در کشور آمریکا فروش داشته است و پس از آن عنوان God of War توانسته است به فروشی ۱۰ میلیون نسخه‌ای برسد.

جدول عناوین پرفروش انحصاری و چند پلتفرمی در آمریکا

در جایگاه سوم پر فروش‌ها عنوان Horizon: Zero Dawn قرار دارد که توانسته است بازی Uncharted 4: A Thief’s End را کنار زند و این بازی را در جایگاه چهارم قرار دهد. در میان عناوین پرفروش انحصاری سونی نام عنوان نسبتا تازه وارد Days Gone نیز وجود دارد و نشان می‌دهد این بازی توانسته است در مدت کوتاهی پس از عرضه به یکی از عناوین پر فروش شرکت سونی در آمریکا تبدیل شود.


بیشتر بخوانید: ثبت نام سرویس Xcloud آغاز شد


همچنین این تحلیل‌گر نمودار‌هایی را نیز از عناوین پرفروش چند پلتفرمی در کشور آمریکا منتشر کرده است که طبق معمول عنوان Grand Theft Auto 5 در صدر آن و عنوان Red Dead Redemption 2 در جایگاه بعدی قرار گرفته است. در ادامه جدول ده عنوان برتر فروش انحصاری و چند پلتفرمی را مشاهده کنید:

جدول عناوین پرفروش انحصاری و چند پلتفرمی در آمریکا

انتهای پیام/

عناوین پرفروش انحصاری و چند پلتفرمی در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.