پشتیبانی از بازی Dying Light 2 چند سال پس از عرضه ادامه خواهد داشت

شرکت تکلند اعلام کرد که پشتیبانی از بازی Dying Light 2 مانند نسخه اول این مجموعه خواهد بود و چند سال ادامه خواهد داشت.

پشتیبانی از بازی Dying Light 2 چند سال پس از عرضه ادامه خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Dying Light 2 طبق اعلام شرکت سازنده در سال آینده وارد بازار می‌شود و  قرار است یکی دیگر از اعضای خانواده عناوینی باشد که از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کنند. شرکت Techland که ساخت این بازی را برعهده داشته است به تازگی اعلام کرد که قصد دارد از این بازی تا مدت بسیار طولانی پشتیبانی کند چرا که این عنوان یکی از بزرگ‌ترین عناوین ساخته شده توسط شرکت Techland است.

سازنده این بازی اعلام کرد که پشتیبانی از نسخه دوم این بازی نیز مانند نسخه اول آن خواهد بود و با وجود گذشت ۴ سال از عرضه این عنوان، شرکت سازنده هنوز هم از آن پشتیبانی می‌کند و به صورت مداوم این بازی بروزرسانی می‌شود. همچنین مدیر شرکت Techland گفت که نسخه دوم بازی مذکور قرار است تعداد بسیار زیادی بسته الحاقی دریافت کند که اکثر آن‌ها آماده هستند و طبق برنامه شرکت منتشر خواهند شد.

پشتیبانی از بازی Dying Light 2 چند سال پس از عرضه ادامه خواهد داشت

سازنده عنوان Dying Light همچنین اعلام کرد که احتمالا یک یا دو بسته الحاقی دیگر نیز برای نسخه اول این مجموعه عرضه خواهد شد که قطعا گیمرهای از دست رفته این بازی را به واسطه موارد و مراحل جدیدی که به بازی اضافه می‌شود را به این عنوان باز می‌گرداند و گیمرها حتی برای دسترسی به بسته الحاقی جدید این عنوان مراحل بازی را از ابتدا طی خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: اطلاعات کامل بازی The Last of Us Part II + تریلر


طبیعتا هر کدام از سازندگان عناوین رایانه‌ای از عنوان خود تعریف می‌کند اما تا زمانی که عناوین عرضه نشوند، نمی‌توان درباره آن‌ها نظر قطعی داد. اما از آنجایی که عنوان Dying Light یکی از عناوین بسیار جذاب در زمان عرضه خود بود احتمالا نسخه دوم این مجموعه هم یکی از عناوین پرفروش بازار خواهد شد.

عنوان مذکور قرار است سال آینده برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

انتهای پیام/

بازی Dying Light 2 دراای پشتیبانی طولانی مدت خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار