مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور برای گلزنی تیمش تدابیری در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور با وجود اینکه تا پایان هفته چهارم لیگ برتر گلی دریافت نکرده است، اما این تیم تبریزی فقط ۲ گل زده است و این گل‌ها هم از سوی احسان حاج صفی و مدافع حریف زده شد.  

به هر حال تراکتوری‌ها در گلزنی با مشکل مواجه هستند و اگر این نقطه ضعفشان را برطرف نکنند با بحران روبرو می‌شوند. دنیزلی سرمربی تراکتور که به این موضوع واقف است تمرینات ویژه‌ای برای بازیکنان خود به خصوص مهاجمانش در نظر گرفته است تا از لحاظ تکنیکی، روحی و روانی آماده بازی‌ها شوند و مشکل گلزنی تیمش در بازی‌های آینده برطرف شود.  

دنیزلی برنامه ویژه ای  در تمرینات برای مهاجمان تیم خود در نظر گرفته است و تاکنیک های مختلف گلزنی را با آنها کار می کنند تا از فرصت ها به نحو احسن استفاده کنند. مهاجمان تراکتور تمرینات ویژه ای را از جمله نحوه استقرار در محوطه جریمه حریف، شوت زنی و استفاده از ضربات سر برای گلزنی را انجام می دهند تا از موقعیت های گلزنی بهره ببرند. 


بیشتر بخوانید: تراکتور همچنان در حسرت خط حمله قدرتمند


علاوه بر این کوین فورچونه مهاجم جدید تراکتور دیر به ترکیب تیمش اضافه شد و زمان می‌برد تا با سایر بازیکنان به هماهنگی دست یابد.  

انتهای پیام/ 

تمرینات ویژه دنیزلی برای رفع مشکل گلزنی تراکتوری‌ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار