مخالفان رژیم صهیونیستی اعلام کردند همزمان با سفر نخست وزیر این رژیم به لندن در تظاهراتی خشم و انزجار خود را ابراز خواهند کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مخالفان رژیم صهیونیستی اعلام کردند همزمان با سفر نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به لندن با حضور در برابر ساختمان نخست‌وزیری خشم و انزجار خود را به حضور او و اقدامات رژیم صهیونیستی ابراز خواهند کرد.

همزمان با سفر غیرمترقبه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به لندن، حامیان مردم فلسطین، گروه‌های ضد جنگ و نژادپرستی، مسلمانان و چندین سازمان و نهاد حقوق بشری از جمله ائتلاف همدردی با مردم فلسطین و شماری از خاخام‌ها (روحانیان یهودی) جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار خروج فوری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از کشورشان شدند.

معترضان به رژیم صهیونیستی ضمن صدور درخواست فوری برای حضور مردمی در تجمع اعتراضی به سفر نتانیاهو، حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر نقض گسترده حقوق بشر، پایمال شدن حقوق فلسطینیان و کشتار آنان به ویژه زنان و کودکان بدست نظامیان رژیم صهیونیستی را از جمله علت‌های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مخالفان سفر نتانیاهو آوارگی شمار بیشتری از فلسطینیان از خانه و کاشانه خود با توسعه شهرک‌های صهیونیست نشین و تداوم سرکوب عدالت خواهان و کشتار فلسطینیان را از دیگر علت‌های تجمع اعتراضی خود همزمان با دیدار نتانیاهو با نخست‌وزیر انگلیس در لندن اعلام کردند.

ائتلاف همدردی با مردم فلسطین اعلام کرد شماری از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی که در بمباران و کشتار مردم غزه دست داشتند در این سفر نتانیاهو را همراهی می‌کنند.

نتانیاهو قرار است در این سفر با هیئت آمریکایی حاضر در لندن از جمله مایک پنس، معاون ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مارک اسپر، وزیر دفاع این کشور گفت‌وگو کند.

علاوه بر قشر‌های مختلف مردم، ده‌ها نهاد و سازمان ضدجنگ و نژاد پرستی در انگلیس با هر سفر نتانیاهو به انگلیس همچون سفر ترامپ، ضمن ابراز خشم و انزجار از آنان پایان دادن به حمایت‌های لندن از آنان را خواستار شدند.

پیش‌تر مردم انگلیس هنگام سفر نتانیاهو در تومار الکترونیکی با بیش از ۱۱۴ هزار امضا، دستگیری و مجازات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به جرم کشتار حدود ۲ هزار نفر از زنان و مردان و کودکان فلسطینی در بمباران‌های غزه را خواستار شدند. با اینکه تومار الکترونیکی پارلمان انگلیس برای بررسی خواست‌های مردمی تشکیل شده و در تعریف آن آمده دولت باید به درخواست‌های بیش از صد هزار امضا پاسخ دهد توجهی به خواست مردم در این تومار نشد.

نتانیاهو هنگام حرکت به سوی لندن در توئیتی نوشت: اکنون وقت مذاکره با ایران نیست. اکنون وقت تشدید علیه ایران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار