منابع خبری از پرواز یک هواپیمای شناسایی صهیونیستی بر فراز مناطق کوهستانی مشترک با لبنان خبر دادند.

پرواز شناسایی هواپیمای صهیونیستی در مرز لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری از پرواز یک هواپیمای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق کوهستانی مشترک با لبنان مابین مناطق عکار و الهرمل خبر دادند.

این هواپیما در ارتفاع متوسط پرواز می‌کرده و رژیم صهیونیستی به صورت مداوم در حال شلیک منور در اطراف مناطق مرزی در مزارع شبعا بوده است.

در همین حال شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در منطقه‌ای از شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین تقویت کرده است.

صبح روز دوشنبه ۳ حمله به مناطقی در شرق لبنان و در نزدیکی مرز این کشور با سوریه انجام شد. بنا بر گزارش رسانه‌ها، پهپاد‌های رژیم صهیونیستی در این حملات یکی از مقر‌های گروه جبهه خلق برای آزادی فلسطین را در منطقه بقاع در منطقه قوسایا لبنان بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی در حالی دست به این حملات زد که روز یکشنبه ۲ فروند از پهپاد‌های آن در بیروت به دست نیرو‌های حزب‌الله ساقط شده بود. این پهپاد‌ها با نقض حریم هوایی لبنان وارد این کشور شده و بر فراز ضاحیه جنوبی بیروت در حرکت بودند که ناگهان ساقط شدند.

پس از این حادثه، ارتش لبنان اعلام کرد یکی از پهپاد‌ها حامل مواد منفجره بوده و بر فراز مرکز رسانه‌ای حزب الله منفجر شده است. حزب الله لبنان نیز ضمن تایید هدف قرار دادن این پهپاد‌ها از در اختیار داشتن پهپادی که منفجر نشده است، خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار