در ادامه اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در اشغال سرزمین‌های فلسطینی، نخست‌وزیر این رژیم دستور ساخت واحدهای جدید در منطقه دولف واقع در شهرک‌های کرانه باختری را صادر کرد.

نتانیاهو دستور شهرک‌سازی‎‌های جدید در کرانه باختری را صادر کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه دستور ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی جدید را در منطقه دولف واقع در شهرک‌های کرانه باختری صادر کرد.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: نخست وزیر به مدیرکل دفتر نخست وزیری دستور داد تا در جلسه بعدی، تائیدیه کمیته برنامه ریزی را برای ساخت نزدیک به ۳۰۰ واحد مسکونی جدید در منطقه دولف ارائه کند.

بنا به اعلام دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نتانیاهو افزود این رژیم به توسعه و تقویت شهرک سازی خود در این منطقه ادامه خواهد داد. نتانیاهو پیشتر در سخنانی نه تنها متعهد شد که هیچ یک از شهرک‌های کرانه باختری رود اردن را بر نمی‌چیند، بلکه خواستار افزایش سرعت در ساخت و ساز شهرک‌ها شد.

تلاش برای شهرک سازی در کرانه باختری تبدیل به موضوعی مهم برای کابینه نتانیاهو شده است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسئله حاکمیت این رژیم بر شهرک سازی‌ها در کرانه باختری را به عنوان یکی از اصول اصلی کمپین انتخاباتی خود مطرح کرد. این در حالیست که سازمان ملل، شهرک سازی‌های صهیونیست‌ها در سرزمین‌های فلسطین اشغالی را تحت قوانین بین المللی غیرقانونی می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار