شرکت Realme به فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست یافت

بنابر اعلام مدیران Realme این شرکت توانسته است پس از گذشت ۱۴ ماه از فعالیت خود، به فروش ۱۰ میلیون دستگاه برسد.

شرکت Realme به فروش ۱۰ میلیون دستگاهی دست یافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی 1 Realme در ماه می‌سال ۲۰۱۸ به بازار بازگشت که در آن زمان این تلفن همراه طرفدار چندانی نداشت و به دلیل نا آشنا بودن برند Realme، کمتر خریداری به سوی آن می‌رفت. از طرفی هم این گوشی با قیمتی قابل قبول و نسبتا ارزان، وارد دنیای تلفن همراه شد و به دلیل داشتن سخت افزاری بسیار قدرتمند، هر خریداری را وسوسه می‌کرد. شرکت Realme در حال حاضر ۱۱ نوع تلفن همراه طراحی کرده و توانسته است بخش کوچکی از بازار تلفن همراه را در اختیار خود بگیرد. این شرکت پس از گذشت ۱۴ ماه از فعالیت رسمی خود، توانسته است به فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست پیدا کند و خود را به رقبای هم رده خود برساند.


بیشتر بخوانید: دلیل داغ‌ شدن گوشی هوشمند چیست؟ + راهکارهای مقابله با آن


طبق اعلام Realme، این شرکت در حال حاضر توانسته است به فروش بیش از ۲۲۰۰۰ دستگاه در روز برسد که این رقم برای شرکت نوپا مثل Realme بسیار خوب است و نشان دهنده طراحی و قیمت مناسب تلفن‌های همراه این شرکت است. این شرکت چینی در صورتی که رویه فعلی خود را در پیش بگیرد، می‌تواند به فروشی بسیار بیشتر از این دست پیدا کند؛ همچنین این احتمال نیز وجود دارد که شرکت مذکور بتواند با شرکت‌های بسیار بزرگ چینی نیز رقابت کند و در صورتی که قیمت خود را نیز به همین صورت نگه دارد، می‌تواند شرکت‌های بزرگ را نیز پشت سر بگذارد.

شرکت Realme به فروش ۱۰ میلیون دستگاهی دست یافت

در حال حاضر تلفن‌های همراه این شرکت در بازار ایران موجود است و افرادی که قصد خرید گوشی از شرکت Realme را دارند، می‌توانند این تلفن همراه را به راحتی در بازار پیدا کنند. باید منتظر ساخت گوشی‌های جدیدی از این شرکت در ماه‌های آینده بود چرا که به تازگی جایگاه خود را در بازار جهانی پیدا کرده است.

انتهای پیام/

فروش ۱۰ میلیون گوشی شرکت Realme

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار