انتشار تیزر رسمی تراشه جدید سامسونگ ۳ روز پیش از رونمایی + فیلم

سامسونگ ۳ روز پیش از رونمایی محصولات جدید خود، در توئیتر تیزر رسمی تراشه Exynos 9825 را منتشر کرد.

انتشار تیزر رسمی تراشه جدید سامسونگ ۳ روز پیش از رونمایی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S و گلکسی نوت که هر دو امسال رونمایی شده‌اند از تراشه داخلی Exynos یکسان استفاده می‌کنند، اما مثل این که قرار است این مسئله به زودی تغییر کند.

سامسونگ برای گوشی گلکسی نوت ۱۰ برای طراحی یک نسخه بهبود یافته از Exynos 9820 است که در خانواده گلکسی S10 استفاده شده است. هم اکنون ما در یکی از آزمایش‌های بنچمارک، نوت ۱۰ را دیده‌ایم که از یک نسخه بهبود یافته تراشه اگزینوس به نام Exynos 9825 استفاده می‌کند، اما تاکنون بخش ساخت تراشه این شرکت مادر در مورد هرگونه کالایی در خط تولید سکوت کرده است.

ویدئو تبلیغاتی تراشه Exynos 9825 سامسونگ

تا به امروز تنها یک ویدئو تبلیغاتی از این تراشه جدید به دست ما رسیده که از حساب رسمی سامسونگ در توئیتر منتشر شده است. در این ویدئو از کلمات کلیدی مانند "تکامل"، "سطح بعدی" و "پردازنده هوشمند" استفاده شده است. این ویدئو تبلیغاتی به ما از عرضه یک تراشه جدید در تاریخ ۷ آگوست خبر می‌دهد. مطمئنا این مسئله تصادفی نیست که گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ دقیقا در همان روز رونمایی می‌شوند. حساب رسمی توئیتری سامسونگ بدون این که اطلاعاتی به ما از نسل بعدی تراشه‌های خود بدهد از حضور آن‌ها در رویداد ۷ آگوست خبر داد و با این کار تمام شایعاتی که تاکنون در این باره منتشر شده بودند را تائید کرد.

در ادامه این ویدئو تبلیغاتی منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

امیدوارم Exynos 9825 جدید و بهبود یافته، در بعضی از بخش‌های گوشی از جمله پردازش تصویر، عملکرد عمومی و عمر باتری دلتا را نسبت به Snapdragon 855 کاهش دهد. در خانواده گلکسی S10 اختلاف بین دسته‌ای که از Exynos 9820 استفاده می‌کردند با بقیه که در درون خود تراشه Snapdragon 855 را جای داده بودند، کاملا واضح بود. اگر شایعات گذشته درست باشد 9825، بر خلاف 9820 که ۸ نانومتری بود، روی یک پردازنده ۷ نانومتری ساخته شده است. این کاهش اندازه خود به عمر باتری کمک شایانی می‌کند.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره این تراشه قدرتمند جدید به بیرون درز پیدا نکرده است در نتیجه ما مجبوریم تا ۷ آگوست، یعنی زمانی که Exynos 9825 به صورت رسمی رونمایی می‌شود منتظر بمانیم.

انتهای پیام/

رونمایی از تراشه جدید سامسونگ همزمان با گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار