تجربه ماشین گلف و چالش‌های جدید با بسته الحاقی Days Gone

استودیو Bend اخیرا بسته الحاقی جدید تابستانی بازی Days Gone را منتشر کرد که ماشین گلف را به این بازی اضافه می‌کند.

تجربه ماشین گلف و چالش‌های جدید با بسته الحاقی Days Goneبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Days Gone آخرین بازی منتشر شده از سوی استودیو Bend است که چند ماه پیش برای کنسول PS4 عرضه شد و از زمان عرضه تا کنون بروزرسانی و یا بسته‌های الحاقی متعددی را دریافت کرده است. این استودیو همچنین به تازگی بسته الحاقی جدیدی را با نام Dead Don’t Ride، برای بازی مذکور منتشر کرده است و هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اضافه شدن بخش Dead Don’t Ride به بازی همراه خود موارد دیگری را نیز به همراه داشته است که می‌توان به چالش‌های جدید در بازی اشاره کرد. با دریافت این بسته الحاقی گیمر می‌تواند مجوز سوار شدن به ماشین گلف را دریافت کند و به وسیله آن به کمک بازماندگان بازی برود. در ویدیویی که از این بسته الحاقی منتشر شده نیز مشخص شد که در چالش‌ها قرار است کابران از سرعت بخش‌های XP استفاده کنند و به سرعت سطح خود را بالاتر ببرند. همچنین در چالش‌ها گیمر نیروی بیشتری برای غلبه بر زامبی‌ها خواهد داشت و می‌تواند از این طریق، زمان بیشتری برای زنده ماندن داشته باشد. هعلاوه بر این چالش‌ها دارای موسیقی متن بسیار خاصی هستند که در هیچ کجای بازی وجود ندارند.

تجربه ماشین گلف و چالش‌های جدید با بسته الحاقی Days Gone

پیش از این استودیو Bend اعلام کرده بود که قرار است بسته‌های الحاقی رایگانی در فصل تابستان در اختیار گیمرها قرار داده شود که یکی از آن‌ها برخی از موتورهای بازی Uncharted 4 را وارد بازی خواهد کرد که هنوز منتشر نشده است و احتمالا جزو بسته‌های الحاقی فصل تابستان خواهد بود.


بیشتر بخوانید: افزوده شدن عناوین بزرگ به PSN


ورود موتور جدید به بازی بسیار با اهمیت ‌تر از ورود ماشین گلف به بازی بود و انتظار نمی‌رفت شرکت Bend ابتدا ماشین گلف را وارد این بازی کند. اما وجود چالش‌ جدید برای این بازی بسیار مهم بود و جای خالی آن احساس می‌شد.

انتهای پیام/

بسته الحاقی جدید بازی Days Gone

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار