رقیب جدید اپل واچ، فیت‌بیت Versa 2

اطلاعات جدیدی از شرکت فیت‌بیت لو رفته است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد با تولید ساعت هوشمند Versa 2 به رقابت با اپل واچ بپردازد.

رقیب جدید اپل واچ، فیت‌بیت Versa 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین ساعت هوشمندی که شرکت فیت‌بیت تولید کرد، Versa نام داشت و در همان اوایل سال ۲۰۱۸ که عرضه شد، به موفقیت دست پیدا کرد. در دو ماه اول عرضه این ساعت، ۲ میلیون دستگاه از آن به کشور‌های مختلف فروخته شد و تا قبل از پایان سال از نظر فروش با ساعت هوشمند اپل رقابت می‌کرد. برای حفظ این رقابت، در ماه مارس Versa Lite معرفی شد. فیت‌بیت امید زیادی نسبت به نسخه جدید ساعت خود داشت، اما این ساعت نتوانست انتظارات را برآورده کند. حالا، برای نجات پیدا کردن از وضعیت جاری، شرکت فیت‌بیت در حال آماده کردن Versa 2 است تا آن را جایگزین نسخه قبلی ساعت خود کند.


بیشتر بخوانید: کمک مالی چینی‌ها اپل را از نداشتن نمایشگر نجات داد


آنگونه که از رندر‌های فاش شده در فضای مجازی برمی‌آید، ساعت هوشمند نسل بعدی فیت‌بیت از نظر ظاهری شبیه نسل گذشته خود است. Versa 2 دارای نمایشگری مربع‌شکل با حاشیه بسیار باریک و کیس آلومینیومی است. دکمه فیزیکی نسل قبل Versa در این نسل هم در سمت چپ آن دیده می‌شود، ولی دو دکمه دیگر در سمت راست آن کنار گذاشته شده‌اند. Versa Lite هم دو دکمه سمت راست ساعت هوشمند را نداشت.

رقیب جدید اپل واچ، فیت‌بیت Versa 2

در کنار همه این‌ها، پنل پشتی Versa 2 دیده می‌شود که به طور کامل دوباره طراحی شده است و به Versa 2 یک شکل گرد می‌دهد. یک شیشه سیاه در سنسور‌های پنل پشتی وجود دارد که آن سنسور نظارت بر ضربان قلب است. نسل قبلی ساعت‌های فیت‌بیت دارای نمایشگر ال‌سی‌دی بود، اما قرار است نسل جدید از صفحه نمایش AMOLED بهره ببرد و تا ۵۰ متر زیر آب مقاومت می‌کند. گفته می‌شود این ساعت هوشمند می‌تواند از سرویس Fitbit Pay پشتیبانی کند.

اگرچه هنوز تأیید نشده است، انتظار می‌رود Versa 2 دارای حافظه ذخیره‌سازی بیش از ۳۰۰ آهنگ، نظارت بر ضربان قلب ۲۴ ساعته و قابلیت‌های کنترل خواب و فعالیت ارتقا یافته باشد. فیت‌بیت Versa 2 احتمالا در این فصل در بازار عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این محصول تأیید نشده است، ولی این احتمال وجود دارد که مانند ساعت‌های نسل گذشته خود ۲۰۰ دلار قیمت داشته باشند.

انتهای پیام/

ساعت‌های نسل جدید فیت‌بیت تولید خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار