ساعت هوشمندی که به گوشی و تبلت هوشمند تبدیل می‌شود

شرکت IBM طرحی اولیه از یک نوع ساعت هوشمند را به اشتراک گذاشته است که به گوشی و تبلت هوشمند تبدیل می‌شود.

ساعت هوشمندی که به گوشی و تبلت هوشمند تبدیل می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که علاقمندان به حوزه فناوری منتظر تولید انبوه و عرضه گوشی‌های تاشوی هوشمند سامسونگ و هوآوی (به ترتیب Galaxy Fold و Mate X) هستیم، سونی در حال کار روی یک گوشی هوشمند با نمایشگر جمع‌شدنی و رول شونده است و اپل در تلاش است تا یک آیپد تاشو تولید کند. با این وجود، شرکت IBM که روزگاری یکی از مشهورترین نام‌های جهان در حوزه فناوری بود، یک طرح اولیه از یک گجت تاشو منتشر کرده است که ظاهری متفاوت دارد. این طرح اولیه یک دستگاه را نشان می‌دهد که دارای یک نمایشگر با اندازه قابل تغییر است.

این طرح اولیه یک ساعت هوشمند با نمایشگر مستطیل شکل را به نمایش گذاشته است که یک کیس ضخیم‌تر از معمول زیر خود دارد. این کیس ضخیم به این دلیل روی ساعت هوشمند IBM قرار گرفته است که هفت پنل نمایشگر اضافه در این ساعت وجود دارد. دارندگان این ساعت هوشمند می‌توانند نمایشگر ساعت خود را از یک به دو، چهار یا هشت نمایشگر تغییر دهند. هر پنل به اندازه ۳ در ۲ اینچ است و نمایشگر این ساعت در حالت کامل باز شده به ۱۲ در ۸ اینچ می‌رسد.

ساعت هوشمندی که به گوشی و تبلت هوشمند تبدیل می‌شود

 

ساعت هوشمندی با کارایی گوشی و تبلت

زمانی که هر چهار پنل این ساعت هوشمند باز شوند، کارایی ساعت هوشمند به گوشی هوشمند تغییر می‌کند و رابط کاربری آن هم بسته به نوع دستگاه تغییر می‌کند. آیکون‌ها بزرگتر خواهند شد و تصاویر بزرگتر دیده خواهند شد. در این حالت، چهار پنل باقی مانده به صورت جمع شده باقی خواهند ماند. زمانی که هر چهار پنل دیگر هم باز می‌شوندر و هر هشت پنل نمایشگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، کاربری دستگاه به تبلت تغییر می‌کند و لازم است هر دو دست برای استفاده به کار گرفته شوند. گفته می‌شود، این دستگاه هوشمند دارای یک اسپیکر و یک موس و کیبورد همراه خود باشد.


بیشتر بخوانید: تجهیز iOS 13 به سیستم‌های بیومتریک برای ورود به iCloud


شرکت IBM مدتی است که از بازار تجارت الکترونیک بیرون خارج است در نتیجه حتما به این علاقه دارد تا بتواند در صورت فراهم بودن شرایط، چنین دستگاه هوشمندی را به تولید انبوه برساند و بازار را دوباره در دست بگیرد.

انتهای پیام/

این ساعت هوشمند به گوشی و تبلت تبدیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار