تولید یک گوشی میان‌رده با پشتیبانی از 5G توسط سامسونگ

سامسونگ قصد دارد یکی از گوشی‌های میان‌رده خود را با قابلیت پشتیبانی از 5G تولید کند.

تولید یک گوشی میان‌رده با پشتیبانی از 5G توسط سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد طرفداران سامسونگ در روزهای اخیر با خبرهای خوب و غافلگیرکننده خوشحال باشند چرا که این شرکت کره‌ای به تازگی تبلت پرچمدار خود، Galaxy Tab S6 را معرفی کرده است و قصد دارد هفته بعد، Galaxy Note 10 و Note 10 Plus و همچنین ساعت هوشمند جدید خود، Galaxy Watch 2 را رونمایی کند اما یک گوشی دیگر نیز در این میان وجود دارد که نادیده گرفته شده است چون از جدیدترین فناوری‌ها استفاده نمی‌کند. کسانی که علاقه دارند از گوشی‌های 5G استفاده کنند، به نظر می‌رسد محصول میان‌رده سامسونگ را دوست داشته باشند.


بیشتر بخوانید: کمک مالی چینی‌ها اپل را از نداشتن نمایشگر نجات داد


در ماه جولای بود که شایعه شد سامسونگ قصد دارد گوشی‌های سری Galaxy A خود را با پشتیبانی از ارتباطات 5G تولید کند اما آن زمان هیچ اطلاعاتی از این گوشی‌ها شنیده نمی‌شد. حالا به نظر می‌رسد که این گوشی در لیست سایت Wi-Fi Alliance دیده شده است. گوشی بی‌نام شرکت سامسونگ با شماره مدل SM-A908B دیده شده اما احتمال دارد در بازار نام Galaxy A90 5G عرضه شود. لیست ذکر شده هیچ جزئیاتی از مشخصات این گوشی در اختیار قرار نداده است، ولی گزارش‌های قبلی لو رفته از آن خبر از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی، پردازنده Snapdragon 855، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی می‌دهند.

تولید یک گوشی میان‌رده با پشتیبانی از 5G توسط سامسونگ

همچنین گفته می‌شود Galaxy A90 5G دارای دوربین سه‌گانه با کیفیتی با سه لنز ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قدرت آن را تأمین می‌کند. متأسفانه در مشخصات این گوشی دیده می‌شود که Galaxy A90 5G قرار است به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۹ پای عرضه شود ولی با توجه به زمان عرضه آن، می‌توان این تصور را داشت که آپدیت اندروید Q برای آن عرضه شود. هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت این محصول وجود ندارد اما سامسونگ قصد دارد این میان‌رده 5G را اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر معرفی کند.

انتهای پیام/

سامسونگ یک میان‌رده 5G تولید می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار