مشخصات فنی تبلت Tab S6 سامسونگ لو رفت

گزارش‌های منتشر شده مشخصات جزئی‌تری از تبلت پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy Tab S6 را لو دادند.

جزئیات مشخصات Tab S6 سامسونگ لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ، Galaxy Tab S6 احتمالا ماه بعد رونمایی می‌شود که تا به حال اطلاعات زیادی از این تبلت از جمله ظاهر آن می‌دانیم. همینطور که اطلاعات زیادی درباره Galaxy Note 10 و +Note 10 در حال منتشر شدن در فضای مجازی است، اخبار و شایعات زیادی هم درباره تبلت جدید شرکت سامسونگ منتشر می‌شود و رفته‌رفته دانسته‌های ما درباره آن‌ها، قبل از رونمایی تکمیل می‌شود.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از AirPlay 2 اپل


مروری بر مشخصات Galaxy Tab S6

اولین تصاویر از سامسونگ Galaxy Tab S6 همراه با جزئیاتی درباره این تبلت حدود یک هفته پیش در رسانه‌های مختلف منتشر شدند. به تازگی، گزارشی جدید که اطلاعات بیشتر و جزئی‌تری از Tab S6 دارد، در رسانه‌های مختلف در حال پخش شدن است. در حالی که خبرهایی مبنی بر این شنیده می‌شد که Tab S6 دارای یک باتری به ظرفیت ۶۸۴۰ میلی‌آمپر ساعت است، رسانه MySmartPrice در مصاحبه‌ای با یکی از منابعی که از برنامه‌های سامسونگ آگاه است، اعلام کرد که این تبلت پرچمدار قرار است با باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تولید و عرضه شود. در هر صورت، همه منابع خبری این را گزارش می‌دهند که ظرفیت باتری تبلت جدید سامسونگ نسبت به پرچمدار پیشین این شرکت یعنی Galaxy Tab S4 کمتر است.

خبر دیگری که از این تبلت شنیده می‌شود، تعداد دوربینی است که روی این تبلت گذاشته شده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، Galaxy Tab S6 دارای دو دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود که یک سنسور آن ۱۳ مگاپیکسل و دیگری ۵ مگاپیکسل قدرت دارد. همچنین دوربین جلوی این تبلت هوشمند ۸ مگاپیکسل قدرت دارد؛ این لنز‌ها نشان‌دهنده کیفیت بالای تصاویری است که این تبلت می‌تواند ثبت کند. تبلت جدید سامسونگ دارای یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی AMOLED با وضوح تصویر 2K است. تجهیز این تبلت به پردازنده Snapdragon 855 عملکرد قدرتمندی را نوید می‌دهد. گفته می‌شود Galaxy Tab S6 تنها ۴۲۰ گرم جرم دارد و بسیار سبک‌تر از نسل قبل خود است.

جزئیات مشخصات Tab S6 سامسونگ لو رفت

مدل پایه Galaxy Tab S6 سامسونگ دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود در حالی که مدل پیشرفته آن، رم ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی دارد. مهم نیست که مشتریان کدام مدل را خریداری کنند چرا که هر دو مدل از کارت حافظه جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این‌ها، تبلت پرچمدار سامسونگ دارای اسپیکر‌های ساخت شرکت AKG، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، پشتیبانی DeX، دستیار صوتی بیکسبی و یک قلم هوشمند S-Pen است. این تبلت قرار است در دو مدل LTE و وای-فای در رنگ‌های آبی، خاکستری و صورتی عرضه شود.

انتهای پیام/

اطلاعات جزئی تبلت پرچمدار سامسونگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار