شکست سامسونگ مقابل اوپو در زمینه تولید نمایشگر خمیده

نمایشگر خمیده واترفال (آبشار) تولید شرکت اوپو توانست نمایشگرهای سامسونگ را شکست دهد.

شکست سامسونگ مقابل اوپو در زمینه تولید نمایشگر خمیدهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بار دیگر مهندسان شرکت اوپو توانسته‌اند ترندی جدید در زمینه تولید نمایشگرهای تلفن همراه هوشمند راه‌اندازی کنند. این شرکت نمایشگرهایی جدید با نام واترفال (آبشار) تولید کرده است که همان نمایشگر OLED با خمیدگی بیشتر به سمت لبه‌های گوشی است. بدون شک این نمایشگر باعث خواهد شد که طراحی گوشی‌های هوشمند زیباتر از گذشته باشد و نسبت بدنه به صفحه نمایش را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. اوپو به تازگی تصاویری منتشر کرده است و در ادامه، گوشی‌هایی را معرفی کرده است که با فناوری آبشار این شرکت ساخته خواهند شد. نکته این است که این انحنای ۸۸ درجه‌ به کار گرفته شده در این گوشی‌ها یک حالت افراطی را القا می‌کنند.


بیشتر بخوانید: رندرهای رسمی Galaxy Note 10 سامسونگ منتشر شدند


این سامسونگ بود که برای اولین بار نمایشگرهای خمیده edge را در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند به کار گرفت و در سال ۲۰۱۴، با گوشی Note Edge این ترند را راه‌اندازی کرد. پنج سال بعد از تولید اولین گوشی اج، پنل‌های گوشی‌های این شرکت به صورت خمیده درآمدند و تقریبا همه گوشی‌های سامسونگ این روند را به کار گرفتند. این مسائل باعث نمی‌شود که اوپو از تولید نمایشگرهای واترفال خود دست بکشد اگرچه، مهندسان اوپو قصد دارند با طرح‌های جالب و مشخص ساخته‌های خود را آزمایش کنند. اخیرا، همین شرکت بود که گوشی‌هایی با دوربین‌های زیر نمایشگر و اسکنر اثر انگشت را به صورت دمو به نمایش گذاشته بود، اما هیچوقت آن‌ها را تولید نکرد.

هنوز کسی اشتباه لمس شدن آیکون‌ها در قسمت اج نمایشگرهای خمیده گوشی‌های سامسونگ را فراموش نکرده است. حالا، این اوپو است که باید فکری به حال اپلیکیشن‌های خود در قسمت خمیده نمایشگر بکند و با مهندسی خود آیکون‌های بزرگ اپلیکیشن‌ها را تغییر دهد و دیگر مسئله‌ای مانند سری گوشی‌های سامسونگ پیش نیاید چرا که کسی از آن صفحه نمایش‌ها راضی نبود.

انتهای پیام/

اوپو نمایشگرهای خمیده جدید تولید می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار