قرار نیست اطلاعاتی از بازی The Last of Us 2 منتشر شود

تروی بیکر که یکی از بازیگران عنوان The Last of Us 2 است به تازگی اعلام کرد که قرار نیست اطلاعاتی از این بازی فعلا منتشر شود.

قرار نیست اطلاعاتی از بازی  The Last of Us 2 منتشر شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان The Last of Us 2 یکی از مور انتظارترین عناوین در حال ساخت بوده و تریلر منتشر شده از این بازی نیز گواهی بر طراحی خارق‌العاده آن می‌دهد. هرچند با سابقه‌ای که استودیو ناتی داگز در طراحی بازی دارد، ساخت اثری بسیار قوی و جذاب اصلا موضوع شگفت انگیزی برای کاربران نخواهد بود و تقریبا تمامی گیمرها به ساخت بازی با داستان خوب و گرافیک بالا توسط این استودیو، عادت کرده‌اند.

همه‌ طرفداران نسخه اول بازی The Last of Us در انتظار عرضه نسخه دوم این بازی هستند، از طرفی هم با وجود تروی بیکر که یکی از بازیکنان هالیود است، جذابیت این بازی دوچندان شده و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از گیمرها به دنبال کسب اطلاعات بیشتری از این بازی باشند؛ به دلیل سوال‌های زیادی که در شبکه اجتماعی Reddit از بیکر پرسیده شد، این بازیگر تصمیم گرفت درباره بازی در حال ساخت استودیو ناتی داگز توضیحات جدیدی را در این شبکه اجتماعی منتشر کند.

قرار نیست اطلاعاتی از بازی  The Last of Us 2 منتشر شود

صحبت‌های بیکر برای بسیاری از گیمرها گیج کننده بود چرا که زمانی که بیکر خبر از اعلام اطلاعات جدید از این بازی داد، بسیاری از گیمرها خوشحال شدند اما ناگهان او اعلام کرد که کسی برای این بازی آماده نیست. تروی بیکر گفت: قرار نیست اطلاعاتی از این بازی فاش شود، چرا که نه شرکت سازنده و نه گیمرها آمادگی دریافت این اطلاعات را خواهند داشت پس بهتر است گیمرها تا زمان عرضه بازی صبر کنند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید بازی Control جزئیات جدیدی از حالت آنلاین را پرده برداری می‌کند


در حال حاضر تاریخ انتشار این بازی نیز به طور دقیق اعلام نشده است و بر اساس برخی شایعات این بازی احتمالا در ماه فوریه سال آینده وارد بازار خواهد شد. در هر صورت نمی‌توان روی تاریخ اعلام شده حساب باز کرد چرا که شرکت سازنده بازی هنوز زمان دقیق عرضه این بازی را اعلام نکرده است و برای آگاهی از تاریخ عرضه و همچنین اطلاعات بیشتر باید تا زمان اعلام رسمی شرکت ناتی داگز منتظر ماند.

انتهای پیام/

جزییات بازی The Last of Us 2 فاش نخواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار