عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آمادگی خوبی دارم و برای بازی‌های جهانی به فکر مدال طلا هستم.

سعید عبدولی ملی پوش تیم کُشتی فرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط اردوی این روز‌های تیم ملی اظهار داشت: خدا را شاکرم که شرایط اردویی، بدنی و روحی مان در سطح بسیار خوبی قرار دارد و تمام بچه‌ها از لحاظ بدنی و شرایطی که برای کسب یک نتیجه خوب و مدال‌های دلخواه مسابقات لازم است  را بدست آورده اند.

عبدولی: دلم می‌گوید طلای بازی‌های جهانی را به دست می‌آورم

او ادامه داد: یک تورنمنت بین المللی که پانزدهم در گرجستان برگزار می‌شود، را در پیش داریم و امیدوارم دست پر از این بازی‌ها بازگردیم. البته هنوز در برخی اوزان نفرات اعزامی مشخص نشده است و باید دید در این مسابقات هر کدام از ملی پوشانی چه نتیجه‌ای را می‌توانند بدست آوردند.

عبدولی افزود: در شرایط خوبی قرار دارم. تمام اردو‌های گذشته را شرکت کردم و به درستی تمریناتم را انجام داده ام و خدا را شکر می‌کنم که شرایط بهتری را نسبت به سال گذشته دارم. هر چند سال گذشته هم  با ۲ اردو توانستم تا رده بندی مسابقات پیش بروم که آنجا البته با اشتباهی که از خودمک سر زد بازی فینال را از دست دادم. اما امسال قضیه تفاوت دارد. چه از لحاظ بدنی و چه از نظر روحی اوضاع بسیار خوبی دارم. منتظریم تا در مسابقات جهانی که از ۴۰ روز دیگر آغاز می‌شود، شرکت کنیم. به دنبال این هستیم تا شرایط مان را روز به روز بهتر کنیم. تا در این بازی‌ها هم سهمیه المپیک را کسب کنیم هم یک مدال خوش رنگ برای ایران بدست آوریم.

عبدولی: دلم می‌گوید طلای بازی‌های جهانی را به دست می‌آورم

عبدولی درخصوص رقبای خود در بازی‌های جهانی خاطرنشان کرد: در این چند سالی که در کشتی هستم همه رقبا را حتی در دیگر اوزان می‌شناسم. مهمترین رقبای خودم نیز از کشور‌های ترکیه، بلاروس، جمهوری آدربایجان و روسیه هستند. امیدوارم با توجه به این شرایطی که دارم، مشکلی در این بازی‌ها نداشته باشم و دلم می‌گوید در این بازی‌ها طلا را به دست می‌آورم.

عبدولی درمورد اتفاقاتی که در گذشته به دلیل مشکلات داوری رخ داده است گفت: امیدوارم خدا هم به داوران کمک کند تا شرایطی خوبی به وجود بیاید و مشکلی در داوری‌ها نداشته باشیم خودم نیز سعی و تلاشم را می‌کنم تا اگر حق خوری نیز پیش آمد در همان وقتی که داریم بتوانیم جبران کنیم  تا بهانه‌ای از طرف داوری وجود نداشته باشد.


بیشتر بخوانید:   

فروتن: به دنبال ایجاد عدالت در جامعه داوری کشتی هستیم/ دبیر: به نماینده داوری در اتحادیه جهانی نیاز داریم

۱۹ فرنگی کار ایران در جام جایزه بزرگ گرجستان

برای اعزام ملی پوشان کشتی فرنگی به رقابت‌های لهستان مشکل روادید داشتیم


انتهای پیام/

اظهارات سعید عبدولی درباره شرایط اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار