در جلسه هماهنگی میزبانی رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی مسئولان ورزشی کشورمان، آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات اعلام کردند.

اعلام آمادگی مسئولان ورزشی کشور برای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگیبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال لغو میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در اهواز توسط اتحادیه جهانی کشتی امروز جلسه‌ای در دفتر محمد رضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد که تمامی مسئولان ذیربط در این نشست حضور داشتند و ضمن حمایت از ورزش اول کشور از رسول خادم درخواست کردند تا با رایزنی از نناد لالوویچ بخواهد در خصوص لغو میزبانی ایران تجدید نظر کند.

داورزنی در این نشست اظهار کرد: ایران برای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی آمادگی لازم را دارد و فدراسیون کشتی از مسئولان اتحادیه حهانی بخواهد در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در این رابطه گفت: با ارسال نامه به تمامی کشور‌های شرکت کننده آمادگی کامل ایران و اهواز را برای میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی اعلام کرده ایم.

همچنین افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های قبلی صورت گرفته و با برنامه‌ای که داشتیم آماده میزبانی در خور و شان رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در اهواز هستیم و از نظر ما مشکلی وجود ندارد.

گفتنی است در این نشست حمید بنی تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی، مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، علی رغبتی مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر فدراسیون‌های ورزشی، سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور فدراسیون‌ها و نماینده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

واکنش مسئولان ورزش کشور در خصوص لغو میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار