حسام الدین جعفری گفت: به دلیل آماده نشدن روادید تمام اعضای تیم ملی کشتی فرنگی اعزام به مسابقات لهستان را لغو کردیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی: برای اعزام به لهستان با مشکل روادید روبرو شدیمحسام‌الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تمرینات تیم ملی برای شرکت در بازی‌های جهانی قزاقستان در حال پیگیری است. روز پانزدهم مردادماه تورنمنت گرجستان را پیش رو داریم.

جعفری درخصوص اینکه چرا تیم ملی کشتی در بازی‌های لهستان شرکت نمی‌کند، اظهار داشت: قصد داشتیم در این بازی نیز شرکت کنیم، اما به دلیل اینکه روادید اعضای تیم ملی برای حضور در این کشور آماده نشد و به تعداد نفرات اعزامی روادید صادر نشد، بازی‌های گرجستان را جایگزین مسابقات لهستان کردیم. تعدادی از بچه‌ها را به این بازی‌ها اعزام می‌کنیم تا خودشان را محک بزنند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره اینکه بازی‌های گرجستان می‌تواند محک جدی برای کشتی گیران باشد یا نه، تاکید کرد: صددرصد این بازی‌ها محک جدی خواهد بود. چون تیم‌های بسیار خوبی در این رقابت‌ها حاضر هستند و کادرفنی نیز می‌خواهد شناخت خوبی از بچه‌ها داشته باشد.

او درباره اینکه دست ندادن کشتی گیران با اعضای کادرفنی حریف طبق قانون چه جریمه ای دارد، گفت: در محیط‌های ورزشی اخلاق مهمترین مسئله است. در کشتی هم برد و باخت وجود دارد و در هر شرایطی باید به داور و قاضی تشک احترام بگذاریم. مخصوصا ما که کشوری اسلامی هستیم باید به دنیا اخلاق مان را ثابت کنیم.


بیشتر بخوانید:

۳ انتصاب جدید در فدراسیون کشتی

ده بزرگی و میکائیلی طلایی شدند/ عنوان نخست ایران در ۵ وزن اول

۴ فرنگی کار ایران در نیمه نهایی کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار