رئیس جدید کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته داروان ایجاد عدالت و همدلی در جامعه داوری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین جلسه کمیته داوران فدراسیون کشتی صبح امروز (یکشنبه) در محل سالن کنفرانس خانه کشتی عبداله موحد برگزار شد.در ابتدای این جلسه که با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس، ناصر فروتن رئیس و اعضای کمیته داوران فدراسیون کشتی برگزار شد، فروتن گزارشی از روند اجرایی کار‌ها در این کمیته به رئیس فدراسیون کشتی ارائه داد.

ناصر فروتن با اشاره به اینکه کمیته داوران فدراسیون کشتی به دنبال ایجاد عدالت در جامعه داوری کشتی است، از رئیس فدراسیون کشتی درخواست کرد تا حمایت ویژه‌ای از این قشر زحمت کش کشتی کشور داشته باشد.

علیرضا دبیر نیز با اشاره به جایگاه ویژه داوری در کشتی ایران و جهان اظهار داشت: از تمامی دوستان که وقت گذاشتند و از راه دور و نزدیک در این جلسه حضور داشتند تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه با تأکید بر اصلاح آئین نامه کمیته داوران و اجرای عدالت تصریح کرد: برای اینکه عدالت در کار انجام شود به دنبال این باشید که اعضای کمیته که به نظر من باید به کمیسیون تغییر کند با نظر جامعه داوری انتخاب شوند.

دبیر گفت: یکی از نیاز‌های مهم کشتی ما، داشتن یک نماینده داوری در اتحادیه جهانی کشتی است و باید به دنبال این باشیم که هرچه سریعتر یک مدرس داوری در اتحادیه جهانی کشتی داشته باشیم تا حق کشتی گیرانمان به راحتی پایمال نشود.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: باید در کمیته داوران اتاق شیشه‌ای درست شود تا نحوه اعزام‌ها به صورت شفاف برای همه روشن باشد و حقی از داوران ما ضایع نشود.

دبیر در پایان این نشست که به جهت آشنایی با اعضای کمیته داوران برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت داوری در کشتی، در جلسات بعدی که پیشنهاد می‌کنم ماهی یکبار انجام شود به صورت تخصصی و درنظر گرفتن زمان بیشتر به مسائل داوری خواهیم پرداخت.


بیشتر بخوانید:

برای اعزام ملی پوشان کشتی فرنگی به رقابت‌های لهستان مشکل روادید داشتیم

معرفی آزادکاران اعزامی به رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان

۱۹ فرنگی کار ایران در جام جایزه بزرگ گرجستان


انتهای پیام/

نخستین جلسه کمیته داوران فدراسیون کشتی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار