شهردار یاسوج از انعقاد تفاهم نامه به منظور ساخت سینما در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، نستهن مقدم شهردار یاسوج در نشست با معاون توسعه و منابع انسانی سازمان سینمای، گفت: تفاهم نامه ساخت پردیس سینمایی با ۵ سالن در محل ترمینال قدیم شهر یاسوج توسط شهردار یاسوج، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی، رئیس شورای شهر یاسوج و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به امضاء رسید.

نستهن مقدم افزود: بر اساس این تفاهم نامه نقشه‌های این پردیس سینمایی توسط سازمان سینمایی تهیه خواهد شد و پس از تائید توسط شهرداری یاسوج مناقصه اجرای آن از سوی شهرداری برگزار خواهد شد.

او گفت: مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان سینمایی کشور و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نیز از سوی سازمان شهرداری‌ها برای ساخت این پردیس سینمایی به شهرداری یاسوج کمک نقدی اعطاء خواهد شد، همچنین بهره برداری و مالکیت این پردیس سینمایی در اختیار کامل شهرداری خواهد بود.

شهردار یاسوج مکان یابی خوب را یکی از عوامل مهم برای استقبال و موفقیت پردیس سینمایی دانست و گفت: با توجه به انتخاب زمین محل ترمینال قدیم شهر یاسوج و دسترسی‌های مطلوب این محل به مکان‌های فرهنگی و تفریحی شهر، آمادگی ساخت پردیس سینمایی با ۵ سالن و ظرفیت‌های متفاوت در این محل وجود دارد.

انتهای پیام/د

ساخت سینمای یاسوج

برچسب ها: فرهنگ ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.