در سه ماهه نخست امسال هفت طرح عمرانی با اعتبار ۴۳۱ میلیارد ریال در شهر یاسوج اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج نستهن مقدم شهردار یاسوج گفت: در سه ماهه نخست سالجاری هفت طرح عمرانی از جمله خیابان ۴۵ متری بنسجنان،شرف آباد و دولت آباد، اجرای پل، آسفالت معابر، پیاده روسازی، جدول گذاری، احداث کانال دفع آب‌های سطحی و ساخت سرویس بهداشتی با اعتبار ۴۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در این شهر اجرا شده است.

نستهن مقدم با بیان اینکه  پل چهارم و تقاطع  غیرهم‌سطح بیمارستان امام سجاد(ع) به طول۳ هزار متر مربع  اجرا شده است، افزود: در حال حاضر این طرح با اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال ۹۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

شهردار یاسوج ادامه داد:خیابان ۴۵ متری بنسجنان،شرف آباد، و دولت آباد به طول پنج هزار متر با اعتبار ۱۷۷ میلیارد ریال و پیشرفت کاری ۶۵ درصد از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

وی افزود: آسفالت معابر شهری به طول ۱۷۰ هزار متر مربع و اعتبار ۸۴ میلیارد ریال، اجرای پیاده روسازی به طول پنج هزار متر مربع با اعتبار چهار میلیارد ریال  و اجرای ۶ هزار و ۶۰۰ متر جدول گذاری با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از جمله طرحهای عمرانی این شهر است.
 

شهردار یاسوج به دیگر اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: احداث کانال هدایت آب‌های سطحی به طول ۲۲۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و همچنین احداث ۱۱۵ متر مربع سرویس بهداشتی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح های اجرا شده در شهر یاسوج است.

 

انتهای پیام/ط

هفت طرح عمرانی با اعتبار ۴۳۱ میلیارد ریال در شهر یاسوج اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.