نماینده فوتسال جوانان استان کار خود را با برد در لیگ مناطق جوانان کشور شروع کرد .

سلیمانی دبیر هیئت تیراندازی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: برترین‌های رقابت‌های تیراندازی در بخش آزاد که باحضور ۶۰ نفر در گروه مردان و ۴۰ نفر در گروه زنان آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها در سالن تیراندازی استان برگزار شد، در گروه تفنگ آماتور مردان حمیدرضا رضایی، مهدی نایبی فر، مصطفی محبتی در تفنگ حرفه‌ای زنان انسیه بهزادفر، غزاله گیلانی، مبینا کامیابی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هییت تیراندازی خراسان جنوبی گفت: در گروه تپانچه حرفه‌ای این دوره از مسابقات نیز امیرحسام آزادمنش، زهرا قنبری، یگانه مهدی زاده بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.


اولین برد نماینده فوتسال خراسان جنوبی در لیگ مناطق جوانان کشور

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم فوتسال استخر میثاق درمیان نماینده استان در اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ مناطق فوتسال جوانان کشور کار خود را با برد شروع کرد.

او افزود: در اولین دیدار نماینده فوتسال استان عصر دیروز به مصاف تیم فاتحان اروند رفسنجان رفت که در پایان با گل زنی مجتبی فیضی و علی قدری با نتیجه ۲ بر ۱ از سد حریف خود گذشت.

رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی گفت: مسابقات فوتسال لیگ مناطق کشور با حضور ۷ تیم در دو گروه چهار تیمی و سه تیمی به میزبانی شهرستان زابل در حال برگزاری است.

در گروه یک این مسابقات تیم‌های هتل الماس مشهد، تکاور زابل، گهر زمین سیرجان و احسان زاهد فسا و در گروه دوم تیم‌های خلیج فارس فسا، فاتحان اروند رفسنجان و استخر میثاق درمیان حضور دارند.

انتهای پیام /ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.