خبرهای ورزشی را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند مشاهده کنید.

حضور تیم دو و میدانی خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری / پیگیری رقابت‌های فوتبال هفته چهارم لیگ خراسان جنوبیچاجی رئیس هیئت دو و میدانی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت:تیم دو و میدانی بانوان استان در رده سنی بزرگسالان به رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار خواهدشد، اعزام می‌شود.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها مهلا ملایی، مریم السادات اصغری، فرشین و هاجر راضی به سرپرستی سمیه شخمگر نمایندگان استان خواهند بود.

رییس هیئت دو و میدانی خراسان جنوبی گفت: این مسابقات از سی و یکم تیرماه سال جاری یکم مردادماه سال جاری به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهدشد.

پیگیری رقابت‌های فوتبال هفته چهارم لیگ خراسان جنوبی

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: رقابت‌های فوتبال لیگ استان در رده سنی آزاد مردان به میزبانی شهرستان‌های قاین و بیرجند جمعه بیست و هشتم تیرماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: در دیدار بین دوتیم طلای سرخ قاین و شرکت تعاونی دهیاری‌های بشرویه نماینده قاین با ۱ گل از سد حریف خود گذشت و در دومین دیدار مرکز اموزشی ۰۴ امام رضا بیرجند با نتیجه ۲ بر ۰ شهید پرویز شرفی فردوس را با شکست بدرقه کرد.

رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی گفت: در دیدار بین دو تیم ایران جوان بیرجند و شهرداری نهبندان تیم میزبان با نتیجه ۴ بر ۳ بر ایرانجوان غلبه کرد و در این دیدار شهرداری نهبندان به پیروزی رسید.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار