مارین ویلیامسن: آمریکا از نسل‌کشی در یمن حمایت می‌کند

نویسنده مطرح آمریکایی و نامزد انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها، سیاست دولت آمریکا در قبال عربستان را محکوم کرده و از کمک نظامی واشنگتن به ائتلاف سعودی در جنگ علیه یمن انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، مارین ویلیامسن، نویسنده مطرح آمریکایی و نامزد انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها، سیاست دولت آمریکا در قبال عربستان را محکوم کرده و از کمک نظامی واشنگتن به ائتلاف سعودی در جنگ علیه یمن انتقاد کرد.

وی در مصاحبه با برنامه در پیشگاه ملت شبکه ان بی سی نیوز گفت: «ما در حال حمایت از نسل‌کشی عربستان سعودی در یمن هستیم. ده‌ها هزار نفر از مردم یمن در قحطی و گرسنگی به سر می‌برند و کودکان یمنی به خاطر آن کشته می‌شوند.»

وی افزود: «برای به دست آوردن یک قرارداد تسلیحاتی ۳۵۰ میلیارد دلاری در ۱۰ سال آینده ما چک سفید حمایتی به عربستان سعودی داده‌ایم. زمان آن است که آمریکا رهبری اخلاقی (!) را در جهان در اختیار بگیرد.»

ویلیامسن افزود: «ما باید به دنبال صلح باشیم؛ حتی دونالد رامسفلد، وزیر دفاع آمریکا در دوره جرج بوش نیز از صلح حرف می‌زد، این دلیلی است که من می‌خواهم یک وزارت صلح در دولت آینده آمریکا ایجاد کنم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار