سرپرست دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: این واحد در حوزه همگرا و گسترش ارتباط خود با محیط بیرون وارد عمل شده است.

للرضا مسعودی سرپرست دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در گفت‌گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقشی که این دانشگاه در سال جدید در زمینه فناوری‌های جدید بر عهده خواهد داشت، اظهار کرد: دانشگاه علوم و تحقیقات در حوزه فناوری‌های همگرا وارد عمل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مدیر پروژه انتخاب شده است و کارگروه‌های علمی تشکیل شده‌اند تا برای اوایل مهر ماه نظام موضوعات فناوری‌های همگرا تدوین شود.

مسعودی با بیان اینکه علوم و فناوری همگرا حوزه‌ای جدید است، گفت: جنبه‌های کاربردی و لبه دانشی در این حوزه بسیار زیاد است و با توجه به شرایط دانشگاه آزاد به ویژه واحد علوم و تحقیقات با دستگاه‌های مختلفی همکاری کرده است.

تدوین نظام نامه‌های علمی تا مهر سال جاری

سرپرست دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات افزود: در حوزه علوم و فناوری همگرا بخش‌های مختلفی وجود دارند و حوزه‌های علمی متعددی نقش آفرینی می‌کنند که به دنبال این هستیم تا به کمک فناوری همگرا با مراکز بیرون از دانشگاه ارتباط گسترده‌تری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: شورا‌های مربوط به حوزه علوم و فناوری همگرا باید تشکیل شوند و نظام‌نامه‌های متعددی را تدوین کنند تا نظام موضوعات به مسئله تبدیل شود و امیدوارم تا مهر ماه خروجی‌های مسئله‌محور را دریافت کنیم.

مسعودی یادآوری کرد: هر یک از شورا‌ها باید تا هفته‌های آینده برگزار شوند و قبل از آغاز سال تحصیلی مسئله‌ها را به ما ابلاغ کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار