احتمال انتقال تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران از تهران به ورزشگاه شهدای ساری قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه مشخص شد ممکن است تمرینات تیم نساجی مازندران از شهر تهران به ورزشگاه شهدای ساری منتقل شود، مسئولان این ورزشگاه در صدد آن برآمدند تا هرچه سریع‌تر چمن این ورزشگاه را تجهیز کنند.

این اتفاق زمانی افتاد که مسئولان و کادرفنی باشگاه نساجی درخواست یک کمپ تمرینی در شهر قائمشهر یا در استان مازندران را به مسئولان استانی ارائه کردند و به دلیل نبود شرایط مناسب برای تمرین کردن در تهران، رایزنی برای انتقال تمرینات به ورزشگاهی دیگر همچون شهدای ساری قوت گرفت.

به نظر می‌رسد با توجه به مسافتی که بین قائمشهر و ساری وجود دارد، کادرفنی این تیم در تلاش است تا جوانب مورد نظر را بررسی کند و سپس در مورد انتخاب این ورزشگاه تصمیماتی اتخاذ شود. فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از اتمام اردوی کردان، کادرفنی نساجی باید از این زمین تمرین و چمن آن بازدید کنند. این که تنها یک زمین در اختیار تیم باشد کم است و در کنار آن باید محل اقامت تیم نیز در اطراف این ورزشگاه باشد که در نهایت با بررسی بیشتر از نظر بعد مسافنی نیز جوانب به طور کلی بررسی خواهد شد.

وی افزود: از طرفی روند ساخت و ساز ورزشگاه وطنی با حمایت استاندار، فرماندار و مسئولان فوتبالی قائمشهر سرعت بیشتری گرفته و روند کار اینگونه به نظر می‌رسد که تجهیز ورزشگاه وطنی تا شروع لیگ نوزدهم به اتمام خواهد رسید و در نهایت در خدمت نساجی گذاشته می‌شود تا مقابل تماشاچیان پر شورش به مصاف با رقبا برود.


بیشتر بخوانید:

پیشنهاد سرمربی پرسپولیس را نساجی عملی کرد

صنیعی فر: باشگاه نساجی به صورت قطعی واگذار نشده است/ برای هر بازی نساجی باید ۱۰۰ میلیون هزینه می‌کردیم

صنیعی فر و حدادیان در یک قدمی برگشت به نساجی

هافبک استقلال در تور نساجی چی‌ها افتاد

خریدار جدید، چگونه نساجی را خرید؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار