استاندار یزد: گفت: روابط عمومی‌ها مروج و مجری مفهوم عدالت در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, محمد علی طالبی، همزمان با هفته قوه قضاییه در جمع مدیران روابط عمومی‌های اجرائی و قضائی استان با بیان اینکه عدالت باید از درون خانواده و حتی ارتباط‌ های محدود اجتماعی هم رعایت شود و گرنه در جامعه هم عدالت نخواهیم داشت، گفت: همانطور که هر کس در جایگاه خودش مروج عدالت است روابط عمومی ها هم با ترویح مفهوم عدالت و اجرای آن تاثیر بسزایی به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌کنند.

استاندار یزد نقش موثر روابط عمومی‌ها در ایجاد امنیت و آرامش در اذهان جامعه را مهم دانست و افزود: آن‌ها می‌توانند در اطلاع رسانی‌ های دقیق و صحیح بخصوص در فضای مجازی قوه قضاییه را یاری کنند.

محمد علی طالبی با اشاره به انعکاس گاهی خبر‌های ناقص در فضای مجازی که بر افکار عمومی تاثیر منفی می‌گذارد تاکید کرد: استان یزد جزء چند استان آخر مواجه با جرایم و تخلفات است.

وی اهمیت نقش روابط عمومی‌ها را در افزایش اتحاد و مردم و سرمایه اجتماعی به خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی حیاتی عنوان کرد و ادامه داد: در شرایط کنونی جامعه تاحد امکان از حاشیه‌ها عبور کنید و برای حضور مردم در انتخابات و انتظارات به حق در معیشت، مسائل سیاسی، اجتماعی و.. را تامین کنید.

انتهای پیام/ص

روابط عمومی‌ها مروج و مجری مفهوم عدالت در جامعه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار