نفتکش «کوکوکا کاریجس» یکی از ۲ نفتکشی که روز پنج شنبه گذشته با مواد منفجره در دریای عمان به آن حمله شد اکنون با ایمنی در حال یدک شدن و انتقال به سمت بندر کلبا در جنوب فجیره است.

نفتکش «کوکوکا کاریجس» به سمت بندر اماراتی یدک کش می‌شودبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، نفتکش «کوکوکا کاریجس» یکی از ۲ نفتکشی که روز پنج شنبه گذشته با مواد منفجره در دریای عمان به آن حمله شد اکنون با ایمنی در حال یدک شدن و انتقال به سمت بندر کلبا در جنوب فجیره است.

شرکت «برنارد شاتل شیپ منجمنت» که اداره این کشتی را بر عهده دارد بیانیه قبلی خود را که گفته بود این کشتی عازم بندر «خور فکه» است به روز رسانی کرد.

یک مقام این شرکت گفت مسیر این کشتی تغییر کرد، زیرا هم در خور فکه و هم فجیره ازدحام کشتی وجود دارد. پیشتر شرکت مهندسی دریایی هلندی بوسکالیس اعلام کرد برای نجات این کشتی و نفتکش دیگر، فرانت آلتیر که فرانت لاین اداره می‌کند مامور شده است.

این بیانیه افزود: «اوضاع در کوکوکا کاریجس تثبیت شده است. ارزیابی کامل خسارات اجرا خواهد شد، اما هیچ خطری از جهت غرق شدن آن وجود ندارد و هیچ یک از اقلام بار یا محتوای سوخت آن از دست نرفته است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
مطمئن باشید سرویسهای جاسوسی رژیم صهیونیستی ،آمریکا ،سعودی و اماراتی طراح این انفجارها بوده اند . با عنایت به اینکه روابط ایران وقطر دوستانه است لذا ایران هیچگاه به نفت کشی از بنادر قطر حرکت کرده حمله نمیکند و از سوی دیگر میزان خسارت وارده به دو نفتکش نیز موید این است که حمله فوق کاملا" از سوی دشمنان مشترک ایران و قطر طراحی شده است چرا که آسیب وارده به نفتکشی که از قطر حرکت کرده بود شدت بیشتری داشته و این نفتکش کلا" سوخته است و ولی نفتکشی که از بنادر عربستان حرکت کرده بوده است آسیب کمتری دیده است و نیز احتمالا" در بنادر مبداء خرابکاران از مینهای چسبنده استفاده کرده اند و در نقاطی از نفتکش اینها را به کار برده اند که تلفات جانی نداشته باشد کلام آخر اینکه ایران در آبهای خود هیچگاه دست به چنین اقدامی نمیزند لذا مثل روز روشن است که این اقدامات از سوی دشمنان ایران طراحی و اجرا شده است .
آخرین اخبار