فرماندار مهرستان گفت: با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طرح توسعه، پیشرفت و آبادانی مهرستان به زودی اجرا می‌شود.

طرح توسعه، پیشرفت و آبادانی مهرستان به زودی اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد رفیع دهواری فرماندار مهرستان به موضوع ساماندهی مرز به نفع جوامع محلی استان خصوصا ساکنان مناطق مرزی اشاره کرد و گفت: طرح کدینگ پلاک خودرو‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم رعایت قانون از جانب عده‌ای خاص که باخودرو‌های ناایمن وفاقد پلاک و پلاک مخدوش وسرعت‌های نامتعارف خسارت‌های قابل توجه‌ای به شهروندان وارد می‌کنند، است.

وی گفت: با کدینگ پلاک خودرو‌ها و رعایت قانون از جانب مردم و بهره مندی از ظرفیت مرز با شرایط آرام و عموم شهروندان مناطق مرزی با شرایط قانونی از آن منتفع شوند.

فرماندار مهرستان از طرح محرومیت زدایی شهرستان مهرستان و بهره‌گیری از ظرفیت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: به زودی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی این طرح با عنوان توسعه، پیشرفت و آبادانی مهرستان اجرا خواهد شد و تمام حوزه‌های راه، بهداشت، آموزش وپرورش و با تاکید بیشتر حوزه اشتغال و توانمندسازی جوامع محلی در روستا‌های شهرستان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی از شهروندان خواست: با مشارکت و همراهی در راستای اجرای بهتر این طرح کمک کنند.

دهواری بیان کرد: حذف نقاط حادثه خیز محور مواصلاتی مهرستان به سرباز در دستور کار قرار داشته و اجرای عملیات روکش آسفالت محور همسرتان به ایرانشهر به طول ۲۰ کیلومتر در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح محرومیت زدایی  در شهرستان مهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار