مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برای رفع افت فشار و توسعه برق شهری و روستایی طرح‌های مختلفی در حوزه جنوب این استان در دستور کار است.

محمد رئیسی پیرامون دستاورد‌های سفر سه روزه به جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این سفر در حوزه ایرانشهر، سرباز، بمپور، راسک، لاشار و فنوج به همراه تیم‌های عملیاتی و فنی در حوزه توزیع برق خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شد.

وی افزود: دیدار با اهالی روستاها، مردم، معتمدان، شورا‌ها و دهیاری‌ها همچنین بررسی مشکلات از نزدیک در این حوزه رفع افت فشار و توسعه برق روستایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: کلنگ زنی سه طرح برقرسانی به روستا‌های فاقد برق در حوزه بخش کشیکور سرباز انجام و مرکز اتفاقات شهر محمدان و کلاتان بمپور افتتاح شد.

وی اظهار کرد: توسعه برق شهری و روستایی، تبدیل کابل سیمی به خود نگهدار، نصب ترانس‌ها جهت رفع افت فشار، توسعه روشنایی محلات و رفع افت فشار شهری و روستایی در ایرانشهر بزرگ از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

رئیسی گفت: در یک سال و نیم گذشته حدود پنج هزار میلیارد ریال طرح اجرا و در دست اجرا در شهر‌های راسک، ایرانشهر، سرباز، بمپور، لاشار و فنوج است تا مردم از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های تشویقی مخصوص مشترکانی است که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند، افزود: مشترکان پرمصرف نیز در صورت کاهش مصرف برق خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته، می‌توانند از پاداش مصرف برق بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار