معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه توزیع بیشترین میزان اعتبارات در سطح ملی انجام می‌شود می‌طلبد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های لازم برای تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های عمرانی اثر گذار استان را در سطح کلان اقتصادی پیوسته پیگیری و مد نظر قرار دهند.

منصور بیجار در نشست با نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی  گفت: همواره تأمین منابع مالی و تخصیص آنها عاملی اثر گذار در پیشرفت پروژه‌های عمرانی است.

علی کرد نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، تفتان، نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان نیاز‌ها و مطالبات مردم در موضوعات مهمی همچون افزایش نظارت‌ها و ایجاد راه دسترسی مناسب و رفع نقاط حادثه خیز، تأمین آب مورد نیاز روستاییان و کشاورزان، رفع افت ولتاژ برق و برقدار کردن روستاها، تحویل هر چه سریعتر مسکن طرح نهضت ملی و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز این طرح، رفع مشکلات زراعی کشاورزان و بهبود و ارتقاء تأسیسات مورد نیاز فضا‌های درمانی برای ارائه خدمات بهتر به مردم را خواستار شد.
مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این نشست توضیحاتی در خصوص برنامه‌های درنظر گرفته شده برای رفع مشکلات عمرانی عنوان شده در جلسه ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار