رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: وضعیت ترافیک در اتوبان زنجان به تبریز و زنجان به قزوین سنگین محور‌های فرعی نیمه سنگین گزارش شده است.

ترافیک سنگین در آزادراه‌های زنجان به تبریز و قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ عباس مظفری رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: جاده تزانریت زنجان به میانه، زنجان به خرمدره، زنجان به بیجار و محور‌های فرعی بیجار و میانه نیمه سنگین گزارش شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به تعطیلات چند روز عید فطر به رانندگانی که قصد مسافرت و تردد از جاده‌های این استان دارند توصیه می‌شود، به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت را در برنامه خود لحاظ کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: در مواقع رانندگی از عجله و شتاب اجتناب کرده و علاوه بر آن به ویژه در هنگام شب توصیه می‌شود، از مکان‌های امن نه کنار جاده برای استراحت استفاده کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: رانندگان در صورت خرابی و یا نقص فنی خودرو، وسلیه نقلیه را به مکان امن هدایت کرده و در مواقع تاریک از مثلث شبرنگ و تجهیزات ایمنی استفاده کنند و خود و سرنشینان نیز بستن کمربند ایمنی را فراموش نکنند.

مظفری گفت: طی ۲۴ ساعت در محور قیدار به همدان واژگونی یک دستگاه پیکان، تصادف پژو با موتور سیکلت در این محور یک مصدوم بر جای گذاشت و علاوه بر آن نیز در محور زنجان به خرمدره واژگونی ۲ دستگاه موتور سیکلت گزارش شد که در مجموع چهار نفر مصدوم شدند که برای انجام اقدامات درمانی به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان، فروردین امسال ۱۹ نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادفات در جاده‌های این استان جان باختند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲۱ نفر بود که کاهش ۹.۵ صدم درصدی دارد.

دکتر مهرداد ستاره به این مهم اشاره کرده بود که سال گذشته ۲۸۰ نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادفات در جاده‌های این استان جان باختند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲۱۹ نفر بود.

انتهای پیام/م

ترافیک عیدانه در زنجان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.