معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پنجمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال۹۸ خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر غلامعباس سبز گفت: مرحومه "اشرف دیبافر" ۴۳ساله و ساکن روستای سرتیره نازمکان، همزمان با روزتولدش، پنجمین پیام آور ایثار و گذشت استان در سال۹۸ بود

وی گفت: مرحومه که به دلیل ضایعه مغزی از چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری بود دچار مرگ مغزی شد و با بزرگ منشی خانواده فرهیخته دیبافر به هموطنانش جانی دوباره بخشید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: این خانواده بزرگ و ایثارگر با تصمیمی درست و انسانی، جانی دوباره به هم وطنان نیازمندشان اهداء کردند.

سید سینا سعیدی، مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده دیبافر گفت: بعد از تایید مرگ مغزی این مرحومه، تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز اولین ساعات صبح پنجشنبه ۹ خرداد۹۸ در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان کهگیلویه و بویراحمد، برداشت کلیه‌ها و کبد را انجام دادند تا با اهداء آن‌ها به هموطنان، جانی دوباره بخشند.

وی اضافه کرد: این مرحومه مومنه در زمان حیات بار‌ها به خانواده اش تاکید کرده بود که پس از مرگ، حتما اعضاء بدنش به بیماران نیازمند پیوند اهداء شود.


انتهای پیام/ط

پیوند اعضا در کهگلویه و بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.